1) przydaje sie, ale da sie i bez niej, natomiast jest duzo trudniej - w zaleznosci od stopnia wyrobienia gniazd sworzni. Mozna albo mlotkiem

albo imadlem - ale upierdliwa robota.
2) jesli juz sciagac to najwyzej wahacz dolny i odkrecac drazek skretny - jest wygodniej wtedy manewrowac i wybijac/nabijac sworzen
3) Zaczac od odkrecenia mocowanie drazka skretnego (najpierw sruba regulacji, potem oslona), potem sruba wahacz/sworzen, no i ewentualnie sruby trzymajace wahacz jesli sciagasz calosc, a potem to co bedzie ewentualnie przeszkadzalo w zdjeciu - zaciski, tarcza, koncowka drazka - ale nie pamietam dokladnie czy bez tego nie da rady - robilem u siebie razem z gornymi wahaczami wiec rozmontowane bylo wszystko
bardzo ladny fotomanual znajdzies tutaj:
http://www.explorerforum.com/forums/sho ... ball+joint
jakby Ci sie chcialo przy wymianie zrobic nasz forumowy wlasny fotomanual byloby super

Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez
Rad-T, łącznie zmieniany 1 raz.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...