
p.s.
u mnie po naprawie kabelka od sondy też nie zapala się kontrolka a jeżdżę na LPG

...narazie

czyli różni się do polskiej tak ?zgadza sie kolego w USA maja gorsza benzynke i oleje tez pez to wymiana oleju u nich jest srednio co 5000 mil
W Europie powszechnie oznacza się paliwa za pomocą RON (Research Octane Number). Popularne paliwa mają wtedy liczby oktanowe 91, 95, 98 oraz 100 oktanów.tomb2 --> a mi się wydawało zawsze że w USA to mają po 88 oktanów średnio.
karol449, uważasz, że tak częsta wymiana oleju świadczy o kiepskiej jego jakości?zgadza sie kolego w USA maja gorsza benzynke i oleje tez pez to wymiana oleju u nich jest srednio co 5000 mil
to jeszcze najlepiej napisz kolego,że polskie powietrze też nie służy tym samochodom. jak widzę ty jeździsz EXII wiec jego "nowoczesna" konstrukcja na pewno jest odporna na to"gówniane "polskie paliwo no chyba że tankujesz jakąś gnojówkę na stacji bóg wie jakiej.Rad-T w autach bez instalacji jeżdżących tylko na "polskiej benzynie" tez zapala się kontrolka od paliwa(tak myśle i tak słyszałem). Po prostu silniki amerykańskie(w usa wyprodukowane) są bardziej czułe (tak myślę);) a paliwo na którym jeżdżą amerykanie różni się troche od "polskiej" benzynki.
p.s.
u mnie po naprawie kabelka od sondy też nie zapala się kontrolka a jeżdżę na LPG![]()
...narazie
a gdzie napisałem ze polskie paliwo jest gorsze i po co sie unosisz "kolego" to jest dyskusja i wymiana myśli chyba a nie udowadnianie kto mądrzejszyto jeszcze najlepiej napisz kolego,że polskie powietrze też nie służy tym samochodom. jak widzę ty jeździsz EXII wiec jego "nowoczesna" konstrukcja na pewno jest odporna na to"gówniane "polskie paliwo no chyba że tankujesz jakąś gnojówkę na stacji bóg wie jakiej.