Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
bondek
Posty: 771
Rejestracja: 2007-08-08, 11:09
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :)
Model Explorera: Ex'98 4,0 U2

Re: Problemy z zapaleniem, budowa stacyjki

2010-07-14, 12:00

Z tym, że jeżeli czujnik położenia wału jest odłączony (np. wtyczka spadła), albo uszkodzony (uświniony) to iskry owszem nie ma, ani wtryski nie chodzą, ale pompa powinna się załączać. :-/
No ale sprawdzić na pewno nie zaszkodzi...
Zamiast koła zapasowego.. KOŁO BLUESA :)

Awatar użytkownika
BigBoyKR
Posty: 345
Rejestracja: 2008-11-25, 21:41
Lokalizacja: Kraków/StW

Re: Problemy z zapaleniem, budowa stacyjki

2010-07-14, 12:02

Sprawdzić sprawdzę. Nie zaszkodzi. Z chęcią bym wywalił tą instalację LPG ale jakoś nie za bardzo chcą się tego podjąć... bo nie wiadomo co instalator zpieprzył.
zgrzeszyłem... nie mam już Ex...

Awatar użytkownika
BigBoyKR
Posty: 345
Rejestracja: 2008-11-25, 21:41
Lokalizacja: Kraków/StW

Re: Problemy z zapaleniem, budowa stacyjki

2010-07-17, 14:40

TADAM!
No więc tak. Czujnik położenia wału ma się dobrze i nic mu nie dolega. (w razie "W" mam drugi :D ). Stacyjka i wszystko co z nią związane też ma się dobrze (oczkolwiek dalej nie rozumiem tych dwoch kabelków, które są koło wkładu stacyjki... niepotrzebne).
Winny siedział pod maską... w skrzynce bezpieczników i przekaźników. Otóż pomimo, że wymieniałem przekaźniki, to coś mnie tknęło wymienić je wszystkie jeszcze raz... jakież było moje przyjemne zaskoczenie, kiedy autko zaczęło dzialać jak dawniej :D
Wnioski: to, że wymieniłeś przekaźnik nie oznacza, że ten nowy jest sprawny.
No to eraz tylko muszę kupić osuszacz do klimy (w OHV oczywiście jest inny niz w Ex I i Ex II SOHC), wyciąć progi i będize wsio zrobione... a jeszcze snorkel i odpowietrzenia (materiały leżą i czekają na swój czas).
zgrzeszyłem... nie mam już Ex...

Wróć do „WARSZTAT”