Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: tzw. ceramizer

2014-06-26, 22:06

ale po co mi wystarczy ;-) daj tym co mają ciężko

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: tzw. ceramizer

2014-06-26, 23:33

prywatnie czy tutaj podać? :-P :-D ;-)

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: tzw. ceramizer

2014-06-27, 00:25

Ja taż ja też podam :-D
Patryk
723-371-234

Awatar użytkownika
karmel
Posty: 375
Rejestracja: 2013-06-18, 19:43
Lokalizacja: Tarnów

Re: tzw. ceramizer

2014-06-27, 16:55

Ja też 8-)

Awatar użytkownika
Klubowicz wit.rys
Klubowicz
Posty: 2187
Rejestracja: 2013-03-17, 09:36
Lokalizacja: Chyrzyna-podkarpacie
Model Explorera: już nie ...

Re: tzw. ceramizer

2014-06-28, 08:54

nooo dobra, to i ja też ;P
Witold
(604902478, wit.rys@gmail.com)

Awatar użytkownika
piotrek16v
Posty: 379
Rejestracja: 2007-10-22, 16:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: tzw. ceramizer

2014-06-29, 23:45

Panowie udzielałem się w tym temacie i napiszę jeszcze raz
Używałem ceramizera do AUDI 100 2,8 przebieg nie mniej niż 450 tys
silnik chodził elegancko jak sprzedawałem

Do silnika 2,5 mercedes katowany ostro w UAZ-ie silnik padł wyrzucił dołem panewki płyn chłodzący i olej totalna kaplica

PYTANIE JAKIE WNIOSKI
Moje są takie że jak się silnik sporo używany chłostany to nic mu nie pomoże, a jak jeździ się na co dzień to dodatki też są nie potrzebne


Moim zdaniem podstawa to wymiana oleju i filtra można jeździć na tanim oleju a często wymieniać

Chłostałem
2.0 FORD 105 km gaźnik w polonezie (zajeździłem wymieniałem pierścienie i reg. głowicy przy 360 tys osiągi te same przestał puszczać chmurę przy odpalaniu )
1,8 16v Golf II GTI 139 km wymiana pierścienie olejowe i regenerowana głowica (mniej brał oleju, przestał dymić osiągi te same) przebieg od 130 tys do 180 tys (remont) potem do 200 tys (przed zakupem chyba było kręcone o ok 50-70 tys z
2,8 v6 AUDI 100 (nic nie robiłem dojechałem do 450 tys na blatach chodził igła, może też był kręcony)
4.0 FORD Explorer II 1997 rok przebieg od 60 tys przy kupnie do 100tys przy sprzedaży
brał olej ok 1l na wymianę 10 tys km)
4.0 FORD Explorer III 2006 oleju starcza od wymiany do wymiany eksploatacja od 70 tys do teraz 95 tys

Maluchów dużych fiatów wartburgów i trabantów nie opisuje, a było tego trochę
Był EX II 1997 4.0 SOHC
Był EX III 2005 4.0
zdrada Cherokiee 93 4.0 do zabawy w terenie

Awatar użytkownika
Klubowicz wit.rys
Klubowicz
Posty: 2187
Rejestracja: 2013-03-17, 09:36
Lokalizacja: Chyrzyna-podkarpacie
Model Explorera: już nie ...

Re: tzw. ceramizer

2014-06-29, 23:58

Jadąc Oplem Sintra zaświeciła mi się kontrolka oleju :/ W związku z tym, że do domu miałem "niedaleko" zdecydowałem się dotoczyć... Na miejscu okazało się, że filtr oleju razem z częścią żeliwnej obudowy odpadł :shock: i te kilkaset metrów (no może około 1 km...) przejechałem "na sucho"... :/ :-(

Po naprawie wszystko było ok, tylko żeby po uruchomieniu zimnego silnika zgasła kontrolka oleju musiałem przygazować... Zapodałem ceramizer (ogólnie dostępny na alle...) i sytuacja od razu uległa poprawie: kontrolka gasła bezpośredoio po uruchomieniu, silnik pracował cicho i równo...

Na tej podstawie twierdzę, że ceramizer działa :grin:

Ps. ot, takie moje trzy grosze w temacie... :-P
Witold
(604902478, wit.rys@gmail.com)

Awatar użytkownika
Susel_125
Posty: 850
Rejestracja: 2010-09-13, 19:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Model Explorera: Ford Explorer 1997 SOHC (207KM)

Re: tzw. ceramizer

2014-06-30, 10:11

To ja słyszałem przypadek Forda F-150 w którym padła pompa oleju i właściciel jezdził dalej zrobił 1000km zanim silnik zatarł.

Wróć do „WARSZTAT”