Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
koczu
Posty: 33
Rejestracja: 2008-01-09, 19:37
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: PROBLEM Z NIE ZAWSZE ŻWAWO PRZYSPIESZAJĄCYM AUTEM

2008-03-27, 18:01

nie kupujcie kabli Janmor.niby silikonowe 8mm produkcji USA a u nas tylko okuwane,ale nowe mają *&%#@!@#$%&*..e przebicia.sprawdzone na kilku autach różnych marek.sam założyłem takie do jednego Expo i na gazie mało kolektora nie rozwaliło tak strzelał a na 10 letnich motorcraft-ach było ok.oryginały kosztują podobnie co podróbki.można też kupić na sztuki w/g długości kable Bosha(komplety do ex są raczej niedostępne)10-20zł sztuka.

PRZEPRASZAM udziałowców firmy janmor :oops: ale nawet w sklepach sprzedawcy się śmieją że drobnym drukiem na kablach jest napisane "kable z przebiciem"
Dokładnie sie tak nazywały ,nie pamiętałem nazwy ,Dzięki Daniel za przypomnienie .Kable Janmor to ten syfacz za który wydałem blisko 120 zł i na gnój ,trzeba było wyrzucić
Idąc naprzód, do celu.
Drogi tej nie wytyczyły
Ni głos werbla, ni cytra,
Idę póki sił starczy,
Idę po następne pół litra...
************************************
Explorer I 4.0L V6 94' automat LPG,
HD Road King 09',XS 1100 80'.ZAP 1300

albercik

Re: PROBLEM Z NIE ZAWSZE ŻWAWO PRZYSPIESZAJĄCYM AUTEM

2008-03-27, 19:51

dzięki dzięki

jak wymienię przewody to dam znać !!!

A jakie świece proponujecie :medit:

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: PROBLEM Z NIE ZAWSZE ŻWAWO PRZYSPIESZAJĄCYM AUTEM

2008-03-28, 11:26

najlepiej platynowe :P
na dłużej starczą, mozesz w ASO kupić :P
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

chevidan

Re: PROBLEM Z NIE ZAWSZE ŻWAWO PRZYSPIESZAJĄCYM AUTEM

2008-03-28, 21:31

sam też mam załozone platynowe,ale gazownik mnie zgasił bo powiedział że jak na gazie śmigam to i tak po 30tyś będą do wymiany więc szkoda kasy.nie wiem ile w tym prawdy,narazie jest ok.dodał też że aby idealnie ustawić gaz sekwencyjny przerwa na świecy musi być 0.8mm a nie jak niektórzy producenci ustawiają nominalnie 1.1mm lub 1.3mm

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: PROBLEM Z NIE ZAWSZE ŻWAWO PRZYSPIESZAJĄCYM AUTEM

2008-03-28, 21:55

Daniel,a ci gazownicy z Glinek wiedza tyle samo co Ty? Jak czytam posty o niektorych gazowniach to mnie odstrasza. :eek:
Ostatnio zmieniony 2008-03-28, 21:55 przez Dawid, łącznie zmieniany 1 raz.
smartpar.pl

chevidan

Re: PROBLEM Z NIE ZAWSZE ŻWAWO PRZYSPIESZAJĄCYM AUTEM

2008-03-28, 22:13

to oni właśnie o tym mi mówili.z gazownikami jest różnie i nie można po jednej wpadce skreślać ludzi.tak samo nie można po jednej idealnie założonej i zestrojonej instalacji wynosić ich ponad niebiosa.zawsze zakładali mi gaz na glinkach(wcześniej byli na toruńskiej)i zawsze było ok.w expo założyli mi zenita bo nie było chwilowo w hurtowni sirocco i się trochę z nim męczyli.nie mogli mi naprzykład uruchomić presostatu lpg bo trzeba było wejść w rejestr hasłem i tam zmienić ustawienia.poddali się i wysłali mnie do gościa który ma tą instalkę w małym palcu i opanował temat w 5 min.gdybym był pierwszy raz u nich to bym pewnie więcej tam nie zawitał.

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: PROBLEM Z NIE ZAWSZE ŻWAWO PRZYSPIESZAJĄCYM AUTEM

2008-03-28, 22:42

Daniel jak nic złego nie będzie się dzialo to świec nie trzeba wymieniać :P
ja w plaskaczu na najtańszych NGK zrobiłem już 120 tys i nawet nie próbuje kichnąć ani nie pali więcej :P
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

fabick

Re: PROBLEM Z NIE ZAWSZE ŻWAWO PRZYSPIESZAJĄCYM AUTEM

2008-04-13, 00:58

sam też mam załozone platynowe,ale gazownik mnie zgasił bo powiedział że jak na gazie śmigam to i tak po 30tyś będą do wymiany więc szkoda kasy.nie wiem ile w tym prawdy,narazie jest ok.dodał też że aby idealnie ustawić gaz sekwencyjny przerwa na świecy musi być 0.8mm a nie jak niektórzy producenci ustawiają nominalnie 1.1mm lub 1.3mm
Do escorta można było dostać oryginalne Motorcraft'y z fabrycznie zmniejszoną szczeliną specjalnie do LPG. Sam nie wierzyłem dopóki nie zobaczyłem. Może do naszego cacka też coś takiego zrobili? :)

Awatar użytkownika
Klubowicz perkuter
Klubowicz
Posty: 464
Rejestracja: 2008-01-25, 21:53
Lokalizacja: Zwoleń
Model Explorera: Ponownie Blazer 4.3

Re: PROBLEM Z NIE ZAWSZE ŻWAWO PRZYSPIESZAJĄCYM AUTEM

2008-04-13, 09:55

Też wymieniłem ostatnio przewody i świece NGK platynowe przerwa 1.3mm zrobiłem ok.500km i jest wszystko tak jak być powinno,nawet coś mi się zdaje że spalanie delikatnie poszło w dół :-) Pozdrawiam :mrgreen:

Wróć do „WARSZTAT”