Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

Low Range

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

cedrus

Re: Low Range

2009-01-26, 12:25

Bardziej skłaniam się do teorii Myszy. Jeździłem z przednim napędem po łące również skręcając na maksa i nic nie było słychać - mam na myśli krzyżaki. Sprawdzę na kanale jak wyglądają. Po za tym auto ma przekulane 96 tyś km więc i raczej terenu nie widziało. jeździła jakaś babcia niemka. Ma tylko skorodowaną ramę ale jak sie wyczyści i pomaluję jakimś siuwaksem to powiino być dobrze. Siemanko

Awatar użytkownika
yony
Posty: 445
Rejestracja: 2007-07-26, 09:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Low Range

2009-01-26, 12:46

W momencie włączenia biegu znaczy D występuje stuknięcie w przednim moście, tak jakby wybierał luzy na trybikach.
Zajrzeć możesz, ale luzy mogą być w tylu miejscach, że wyeliminowanie to w zasadzie utopia. Prześledźmy: reduktor, krzyżaki wału, luzy w moście, luzy na półosiach, luzy w piastach. Jak w każdym z tych elementów będziesz mieć po 0,5 mm luzu to na końsu zrobią Ci się 2-3 mm i stuknięcie musi być.
Takie jest moje faszystowskie zdanie.
Apology accepted, Captain Needa.

cedrus

Re: Low Range

2009-01-26, 13:13

Yonek ;-) tu poruszyłeś ważny temat. Przecież takie luzy są pewnie nawet i w nowym aucie więc poco kruszyć kopie nad 14 letnim piździkiem. Owszem trzeba kontrolować czy gdzieś nie jest naprawdę za luźno, a tak to jeździć, jeździć i jeździć i cieszyć się !!!!!!!!!!!! A tak dla rozluźnienia: Pijany gość leje w parku. Przechodzi kobieta i mówi: ale Bydlę. Na to gość odpowiada : Spokojnie trzymam go. :-) :-) :-D

Awatar użytkownika
kizio 730
Posty: 252
Rejestracja: 2008-02-16, 22:13
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Low Range

2009-01-26, 22:49

Ja juz się zastanawiałem czy nie zrobić manualnego przełącznika :) Jakiejś gały na wale giętkim wprowadzonej do kabiny :) Muszę wjechać na kanał i obadać. Ale narazie nie mam auta, bo zakładają rury :)
też myslałem zrobić wajhe i będzie grało ale niejest to takie proste bo naędy przełancza shift i zeby włączyc low musi on przekręcic sie o 3/4 obrotu koła .jest to do zrobienia ale trzeba rozebrać reduktor i przerobić prowadzenia wodzików więc se to odpusciłem ,najprosciej zrobić hebel elektryczny i jest o.k

cedrus

Re: Low Range

2009-01-27, 01:38

Możecie opisać jak wymyślić taki hebel. Nie bardzo kumam, bo przecież shift jest też elektryczny.

Awatar użytkownika
mastan
Posty: 551
Rejestracja: 2007-08-18, 22:40
Lokalizacja: Kwidzyn, pomorskie

Re: Low Range

2009-02-24, 21:02

Kiedyś na explorerforum.com znalazłem coś na ten temat ,teraz jakoś tematu nie mogę znależć ale pozostała mi z niego jedna fota ,może komuś pomoże .
Załączniki
tcase1dm5.jpg
tcase1dm5.jpg (27.55 KiB) Przejrzano 2866 razy
Samochód będzie ci służyć do końca życia,jak będziesz nim bardzo szybko jeździł.

Awatar użytkownika
sylwia
Posty: 275
Rejestracja: 2007-09-14, 21:06
Lokalizacja: Poznań

Re: Low Range

2009-02-24, 21:08

jeździła jakaś babcia niemka.
jak każdą terenówką ............ :-P

chevidan

Re: Low Range

2009-02-24, 21:11

ktoś zmotał ręczne pokrętło do załączania napędów.kilka prętów 2 przeguby kardana i pewnie gałka w aucie.

Awatar użytkownika
Mysza
Posty: 308
Rejestracja: 2008-07-11, 00:01
Lokalizacja: Płock

Re: Low Range

2009-02-24, 21:29

przeciez chcialem prościej, bez przegubów, na giętkim wałku
Oprócz explo:
Ford Granada GXL '72 2.9 24v6 cosworth
Ford Granada Ghia X '84 2.8 v6 injection
Ford Scorpio GL '88 2.9 v6
Ford Fiesta CL '90 1.8D "Ropuszka"

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: Low Range

2009-02-24, 21:35

przeciez chcialem prościej, bez przegubów, na giętkim wałku
giętki wałek znaczy chciałbyś obracać przełącznik jak w dwójkach tylko ręcznie ??
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Low Range

2009-02-25, 13:42

no tylko trochę więcej siły i większy kąt orotu :D
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: Low Range

2009-02-25, 16:06

ale to nadal było by niegłupie zawsze można założyć większe ramie :)
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Wróć do „WARSZTAT”