Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
khak

Re: [napędy] 4x4 kiedy można kiedy nie?

2010-01-06, 09:28

Dziekuje za odpowiedzi.

Podsumowując, jezeli chce miec 4x4 dołączne bez opoznien/spoznien ;) , to racej odrazu szukac V8 ? Nowsze roczniki z z 4x4 High to są od jakich lat ? Chociaz obawiam sie ze to juz nie bedzie moj przedział cenowy :(

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: [napędy] 4x4 kiedy można kiedy nie?

2010-01-06, 09:39

4x4high wystepowalo chyba tylko w polaczeniu z silnikami SOHC, czyli od 97 ? Ale tak jak koledzy wczesniej pisali ( http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... c53e#70278 ), pare kabelkow i mozna przerobic 4x4 AUTO z OHV na opcje ze bedzie to 4x4 High czyli recznie kontrolowane i wtedy taki OHV ma 2WD, 4x4 High, 4x4 Low.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Rad-T, łącznie zmieniany 2 razy.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

khak

Re: [napędy] 4x4 kiedy można kiedy nie?

2010-01-06, 10:15

A trwała taka przeróbka jest? Czy to nie niesie takiego ryzyka ,że np. sie rozepnie nagle pod wpływem czegos tam ? Ale przynajmniej jest jest opcja i mozna sie "ubierac" w V6 miast w smoka V8 ;) Jak sie duzo jezdzi po miescie albo na trasie w sznurku samochodów? ja tak dojezdzam do pracy 40 km w jedna strone - srednia predkosc 90 km/h miejscami, bo w wiekszosc trasy 60 km, to wtedy taka róznica w pojemności jest istotna. Czy są problemy z częsciami ? Bo wiadomo z ejak sie cos kupi z 2002 to bedzie skarbonka zastanawiam tylko czy czesta ? Czy auto bywa często u mechanka ? Czy raczej jest mocne i nei wrażliwe na byle pierdoły ?

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: [napędy] 4x4 kiedy można kiedy nie?

2010-01-06, 10:34

odpowiedzi na te pytania to juz poszukaj troche po forum, bo troche wypadaja poza zakres tematu 4x4 :P
generalnie czesci do v6 jest duzo na rynku a przerobka to zmiana sterowania tylko po prostu z 4x4auto robisz 4x4manual pod kontrola wlacznika i tyle - wiec tam nie sie co popsuc czy rozlaczac, bo kontroluje to wlacznik i dolozony (zmodyfikowany) kabelek. Czesci do V8 to juz gorzej ale koledzy z forum tez sobie radza.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

khak

Re: [napędy] 4x4 kiedy można kiedy nie?

2010-01-06, 13:01

Rozumiem i dziekuje za odpowiedz

orion_3
Posty: 46
Rejestracja: 2009-10-17, 12:28
Lokalizacja: Warszawa/Żywiec

Re: [napędy] 4x4 kiedy można kiedy nie?

2010-01-06, 18:04

odpowiedzi na te pytania to juz poszukaj troche po forum, bo troche wypadaja poza zakres tematu 4x4 :P
.
no to ja w kwestii 4x4 :P. Naprawdę na 4x4auto nie mogę szybciej niż 60 ?? Bo ja jeżdżę jakbym miał 2WD... tzn... normalnie, 100, 120.... ;/ tylko po błocie pośniegowym, śniegu i takie tam. Jak mam czarno to wyłączam. I jeszcze secundo: Jak włączam na 4x4auto na postoju to jak się wysilę to usłyszę taki pstryk. Jak jadę wolno i przełączam ( bo mi się należy ze względu na warunki) to słyszę stuk. Nie mogę wyczuć czy stuk jest jak jadę czy jak odejmuję gazu bo raz go nie usłyszałem. Stuk to źle czy norma ?? Raczej przełączać jak stoję ( nie mówię o 4x4low bo to i tak mi się nie przełącza jak nie mam na neutralu).
Ostatnio zmieniony 2010-01-06, 18:05 przez orion_3, łącznie zmieniany 1 raz.

Wróć do „WARSZTAT”