No i "after birds" jak to mawiają rosjanie

reduktorek po wymianie bebechów działa. Ostrzeżenie dla modzących BWM rodzaj II czyli z 4WDAuto na 4WDHigh. Stanowczo warto założyć blokadę
uniemożliwiającą włączenie BWM przy położeniu 2WD i w trakcie jazdy-u mnie przypadkowe wciśnięcie przełącznika BWM w takiej sytuacji spowodowało pęknięcie w reduktorze tarczki prowadzącej słynne kulki uruchamiane przez elektromagnes. Na 4 części pęcła

-i Qubi miał rozbieranie grzmota od nowa i wymianę rzeczonej tarczki (mielimy drugą na szczęście

). Drugie moje szczęście-to nie ja włączyłem BWM-bobym chyba się pochlastał-a tak mogłem się powyżywać

.
Teraz do rozwiązania pozostaje tylko problem długiej zmiany z dwójki na trójkę (jak w manualu na półsprzęgle-ok1-2sek podwyższonych obrotów)). pozostałe biegi skrzynia przerzuca niezauważalnie- zaczęło się przy problemach z prędkościomierzem-i nie przeszło mimo, że naprawiony. Reset ustawień skrzyni do ustawień fabrycznych pomaga na krótko -potem problem wraca.
Ma kto jakiego pomysła co to za gremlin wlazł mi do skrzyni 
wdzięczny będę za podpowiedzi