Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
QDLATY
Posty: 1288
Rejestracja: 2008-05-16, 09:22
Lokalizacja: Wołomin

Re: Demontaż motoru

2011-02-06, 08:37

tu masz pogląd nr oryginału i całej reszty powinno to pomóc :-)

a motor już wytargałeś? :-P
Załączniki
DSC00007,.jpg
DSC00007,.jpg (118.69 KiB) Przejrzano 1691 razy
DSC00006,.jpg
DSC00006,.jpg (76.97 KiB) Przejrzano 1691 razy

hogar
Posty: 66
Rejestracja: 2010-03-02, 20:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: Demontaż motoru

2011-02-06, 10:25

Dzięki stary, ułatwiłeś mi tym zadanie. Motor już odłączony, gnębię się tylko z odkręceniem śrub od skrzyni no i łap, są zapieczone że nie wiem czy nie trzeba będzie ciąć. Rozbieram bo z tyłu mi coś dupnęło w silniku i okazało się że łańcuch jest bardzo luźny a napinacze naciągnięte, zastanawiam sie teraz czy to jest wina jakiejś prowadnicy czy tak p[owinno być, ale bez wyjęcia silnika tam nie zajrzę.
To, czego szukasz, znajdziesz zawsze w ostatnim z przeszukiwanych miejsc.

Awatar użytkownika
pppan21
Posty: 76
Rejestracja: 2010-12-06, 17:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Demontaż motoru

2011-02-07, 14:30

Ok dzięki kolego, jak faktycznie tak mówisz że dostępne będą tam części to flachę stawiam, ewentualnie wyślę pocztą gołebiową ale półlitrówkę bo 07 to chyba żaden gołąb nie uniesie.
Gołąb nie uniesie. Ale:

Podobno to niemożliwe, ale Polacy udowodnili, że istnieje coś takiego, jak "większa połówka".

To właśnie butelka 0.7L :-)

hogar
Posty: 66
Rejestracja: 2010-03-02, 20:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: Demontaż motoru

2011-02-07, 15:13

Po wielkich zmaganiach i 1000 wyzwisk udało mi się odkręcić górne śruby od skrzyni, szkoda tylko że nikt wcześniej nie podpowiedział że lepsze dojście można uzyskać poprzez opuszczenie skrzyni. A więc wiadomośc ode mnie, JEŚLI CHCESZ UZYSKAC DOJŚCIE DO WSZYSTKICH SRUB OPUŚĆ SKRZYNIĘ, ZAOSZCZĘDZI CI TO MNÓSTWO NERWÓW.
Trochę przez to powyzywałem swoją EX , ale mam nadzieję ze się nie obrazila i jeszcze sobie do środka wejdę i ostro pojeżdżę... |Gorzej będzie jak mi zrobi focha, co u kobiet jest często spotykanym zachowaniem.
To, czego szukasz, znajdziesz zawsze w ostatnim z przeszukiwanych miejsc.

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Demontaż motoru

2011-02-07, 15:18

jest w dziale skrzyń manual od demontażu A4LD :) i tam jest info o opuszczaniu skrzyni :)

http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... sc&start=0
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

hogar
Posty: 66
Rejestracja: 2010-03-02, 20:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: Demontaż motoru

2011-02-07, 19:55

Dzięki stary, to co prawda inna skrzynia niż moja ale chyba podobnie się postępuje.
Silnik wisi nad autem ale cholera jasna nie widzę jak dostać się do tylniego łańcucha. Szlifierką mam wyciąć dziurę w bloku??? Pewnie zaraz głowicę trzeba ściągnąć... chociaż mam nadzieję że istnieje łatwiejszy sposób.
To, czego szukasz, znajdziesz zawsze w ostatnim z przeszukiwanych miejsc.

Wróć do „WARSZTAT”