ja podałem cenę z wymiana wszystkich łańcuchów, kół zębatych, nowych śrub mocujących wałki itp. itd. w wersji okrojonej czyli wymiana tego co nawaliło wyjdzie na pewno taniej, tyko pytanie czy robiąc auto dla siebie nie lepiej już wymienić wszystko na nowe, żeby był spokój na następnych kilkaset tyś kilometrów ??
chyba ze ktoś zamierza auto sprzedać wcześniej

u mnie jeszcze doszło planowanie głowic, wymiana uszczelniaczy na zaworach, docieranie gniazd zaworowych oraz wymiana 2 zaworów wydechowych
tu jest cennik na części związane z wymianą rozrządu z tył/prawej strony:
http://www.explorerclubpolska.com/forum ... c&start=90
lewy przód robiłem wcześniej i nie podawałem nr części
[ Dodano: 2008-04-09, 01:14 ]
trzeba do tego doliczyć, oleje, płyn chłodzący, nabicie klimy i inne drobiazgi

Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie

SHREK '09 4.0 V6 OHV

Stworzyłem POTWORA

Miał być jeszce Sport ale się nie udalo

więc jest SHREK