Witam ponownie,koledzy dziś przyszedł krokowy od Adriana przeczyściłem bo był w środku zasyfiały zakładam i co i dupa nic się nie zmieniło w ogóle najmniejszej zmiany ,obroty stoją w miejscu nie falują ani nic takiego a gdy tylko zapnie bieg spadają do 500.Czyżby był walnięty i ten krokowiec No i tak teraz kolega Adrian pomyśli że ściemniam żeby zbić z ceny gwarantował że u niego wszystko było ok, a morze to nie jest wina krokowca obydwa by były walnięte POMOCYYYYYYYY
moim zdaniem jeśli obroty tylko spadają na zapiętym biegu i nie szarpie i nie rzuca silnikiem tylko równo pracuje nie zawracałbym sobie tym głowy
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
perkuter, u mnie jest tak samo,ale pojawil sie nowy problem:kiedy jest cieply,albo dostanie troche w palnik np.w terenie potrafi mi gasnac. Nie zawsze,ale sie zdarza
fotomysz, no właśnie nie szarpie oni nie rzuca silnikiem tylko ten spadek obrotów mnie denerwuje bo gdy już spadną do 500 to przy włączonej klimie spadają jeszcze troszkę.
Dawid, nigdy się jeszcze nie zdarzyło żeby mi zgasł więc morze to nie wina krokowca
Ale słuchaj pewien spadek obrotów jest normalny bo wzrasta obciążenie silnika,
a jak pracuje równo i nie dusi się to wg. mnie jest ok
ja w każdym automacie tak miałem, że obroty spadały po zapięciu biegu (a było ich już 6 czy 7 i każdy z innej stajni )
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
bo to działa podobnie jak byś w manualu na wciśniętym hamulcu próbował popuszczać lekko sprzęgło
w końcu jak puścisz hamulec to już ruszasz, więc auto na wciśniętym hamulcu musi mieć deczko niższe obroty, jak puścisz hamulec to powinien się toczyć i podnieść obroty
Ostatnio zmieniony 2008-05-07, 21:54 przez fotomysz, łącznie zmieniany 1 raz.
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
jeżeli zapala ci się czik jedz do gazownika niech sprawdzą skład mieszanki,skalibrują napewno wyskakuje za uboga mieszanka.Codo obrotów tonie tylko te typy tak mają ja mam to samo600/500 obr/mini wcale mi ta nie przeszkadza.
U mnie po zapieciu biegu (z pozycji N lub P na D lub R) wystepuje wahnięcie obrotów (spadaja) ale natychmiast wracaja do stanu poprzedniego (lub bardzo zblizonego, ze nie wyczuwa sie tego).
Z tego co mi wiadomo obroty powinny spaść o około 100 po zapięciu biegu w stosunku do pozycji P lub N . dzisiaj jak znajdę czas to postaram sie wrzucić procedurę ustawiania wolnych obrotow i adaptacji krokowca , u mnie dalej też problem z wolnymi ale juz brak mi pomysłow.
.Pozdrawiam all
kasper3211, u gazownika byłem jest wszystko ok a jeżeli chodzi o obroty to jak by był spadek do 500 to bym sie nie przejmował ale po włączeniu klimy potrafią spaść do 400 no to chyba jest za mało prawda
jutro podjadę do kumpla ma bydlątko z 95r tylko że OHV i sprawdzę u niego jak to jest z tymi obrotami
A czy krokowy z OHV będzie pasował do SOHC chodzi mi tylko o przełożenie i sprawdzenie
[ Dodano: 2008-05-09, 22:27 ] norbi73, spadek o 100 ok ale o 300 czasami o 400 to lekka przesada
fabick, co to jest adaptacja komputerka
Tylko proszę łopatologicznie na chłopski rozum ok
Ostatnio zmieniony 2008-05-09, 22:28 przez perkuter, łącznie zmieniany 1 raz.