Opiszę jak to było u mnie w ten weekend wyeliminowałem miganie kontrolek
(oraz brak możliwości włączania napędów nawet jak akurat nie migały nie działało)
A więc migały mi kontrolki od napędów
Pierw zanurkowałem pod samochód i obejrzałem wtyczki od shift motorka są tam dwie jedna przypięta bezpośrednio do niego druga obok na ramie obie rozłączyłem i wyczyściłem i przesmarowałem
jednak to nic nie pomogło zresztą styki nie wyglądały na zalane czy utlenione
Z racji tego że ktoś pisał o odpięciu aku na 30 min to postanowiłem i to wypróbować
ok 25 min zajęło mi wyczyszczenie klem i aku bo się okazało że z zewnątrz niewiele było nalotu ale po odkręceniu klem widać było że potrzebne jest czyszczenie
po tym zabiegu ręką odjął wszystko dział jak trzeba więc myslę że jak komuś migają kontrolki to powinien zacząć od tego bo to najłatwiejsza czynność
acha przy okazji podkęciłem na drążku stronę kierowcy bo była 2cm opuszczona teraz mam wkręconą na max stronę kierowcy a po drugiej sronie z 50% zapasu też tak macie ?
acha przy okazji podkęciłem na drążku stronę kierowcy bo była 2cm opuszczona teraz mam wkręconą na max stronę kierowcy a po drugiej sronie z 50% zapasu też tak macie ?
często tak jest u mnie na pewno
podobno kierowca jeździ zawsze pasażer rzadziej
Czyli wychodzi na tp że z angola będzie odwrotna sytuacja czy nie do końca bo pozostaje bak jeszcze
jak myślicie ?
teraz mam do kupienia klamkę od angola (mniej wyrobione sprężyny) do tego lampę tył to bym kupił jeszcze ten drążek bo skoro nie mam już regulacji to zachwilę pozostanie mi opuszczanie prawego tylko