Ale, Kolego, gaz z butli przechodzi w stanie ciekłym poprzez wielozawór w butli, zawór odcinający, do parownika, zwanego popularnie reduktorem, gdzie przerchodzi, z pobraniem dużej ilości ciepła, ze stanu ciekłego w lotny. I tak sie dzieje we wszystkich generacjach instalacji za wyjątkiem wtrysku gazu w fazie ciekłej.
jeśli jesteś tak pewien swojej teorii to zatankuj sobie tylko 2 lirty gazu i ustaw auto tak aby gaz w stanie ciekłym nie miał kontaktu z wielozaworem i jak to zrobisz to wytłumacz mi dalczego aut nie zgazło

gaz z butli idzie w stanie gazowym do reduktora ale pod duzym ciśnieniem, reduktor odpowiada (jak sama nazwa wskazuje) za wyreglowanie ciśnienia gazu, a w momencie rozprężania następuje schłodzenie gazu i w tym celu jest podpięty obieg wody
Istotnie w momencie gdzy mamy butlę nabitą po sm korek to będzie gaz podawany w stanie ciekłym, ale jak opadną ciśnienia to już niestety nie

Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie

SHREK '09 4.0 V6 OHV

Stworzyłem POTWORA

Miał być jeszce Sport ale się nie udalo

więc jest SHREK