Pajur
To niby pokrętło to jest filterek ,już kiedyś o tym pisałem .
A parametry krokowca w normie .
no właśnie to jest istotneIstotne natomiast są wloty i ich kształt. Okrągłe, prostokątne albo trapezopodobne.
po to właśnie jest tryb AUTOtryb AUTO zdaje się być błogosławieństwem w wypadku miejscowych oblodzeń jezdni kiedy nie ma sensu włączania stałego 4x4 - wiadomo nie jeździ się tak po suchym bo można spędzić sporo czasu na szukaniu zębatek i łożysk jakie się z przedniego mostu na skrzyżowaniu wysypią
Wasze rady są bezcenne dziękuję Chłopaki oczywiście dam znać co i jak
Mam też pytanie jaka powinna być prawidłowo oporność na czujniku uślizgu (ABS ? ) na tylnym moście, bo z tym też muszę się jakoś niedługo uporać - tryb AUTO zdaje się być błogosławieństwem w wypadku miejscowych oblodzeń jezdni kiedy nie ma sensu włączania stałego 4x4 - wiadomo nie jeździ się tak po suchym bo można spędzić sporo czasu na szukaniu zębatek i łożysk jakie się z przedniego mostu na skrzyżowaniu wysypią
no to jest właśnie to dlaczego napisałem że mógłby być bardziej dopracowany ten system 4x4Auto ale na prostej drodze gdy nie che się nam zapinać 4x4h spełnia swoją funkcje-gdy np mamy do pokonania jakąś błotną kałużeWasze rady są bezcenne dziękuję Chłopaki oczywiście dam znać co i jak
Mam też pytanie jaka powinna być prawidłowo oporność na czujniku uślizgu (ABS ? ) na tylnym moście, bo z tym też muszę się jakoś niedługo uporać - tryb AUTO zdaje się być błogosławieństwem w wypadku miejscowych oblodzeń jezdni kiedy nie ma sensu włączania stałego 4x4 - wiadomo nie jeździ się tak po suchym bo można spędzić sporo czasu na szukaniu zębatek i łożysk jakie się z przedniego mostu na skrzyżowaniu wysypią
w razie jakichś wątpliwości polecam stałe 4x4 high ,nie polecam 4x4 auto ,bo można pojechać tam gdzie nie planowaliśmy .