Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
mastan
Posty: 551
Rejestracja: 2007-08-18, 22:40
Lokalizacja: Kwidzyn, pomorskie

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-11-27, 14:55

Pajur
To niby pokrętło to jest filterek ,już kiedyś o tym pisałem .
A parametry krokowca w normie .
Ostatnio zmieniony 2012-11-27, 14:57 przez mastan, łącznie zmieniany 1 raz.
Samochód będzie ci służyć do końca życia,jak będziesz nim bardzo szybko jeździł.

pajur
Posty: 94
Rejestracja: 2012-09-17, 11:00
Lokalizacja: Zgorzelec
Model Explorera: Ex II SOHC 4.0 '97
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-11-29, 09:54

mastan szukam szukam i niestety nie mogę znaleźć silniczka krokowego do mojego auta :(
Wszystkie na jakie trafiam - niby do 4.0 SOHC niby ten sam rocznik ale bez ów wspomnianego Filterka...

Ten filterek musi być czy to jest tylko opcja bez której się obędzie ?

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-11-29, 10:00

to taki na przykład a wpisane tylko krokowy explorer :)
http://allegro.pl/ford-explorer-4-0-sil ... 45321.html

musisz jeszcze zobaczyć dokładnie który masz bo chyba tam występowały 2 lub 3 :) poza tym są u nas chłopaki co części maja do exów i pewnie wystarczy zapytać :)

pajur
Posty: 94
Rejestracja: 2012-09-17, 11:00
Lokalizacja: Zgorzelec
Model Explorera: Ex II SOHC 4.0 '97
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-11-29, 18:36

Ten który pokazałeś to już po aukcji :(

Hym... a gdzie to zapytać można "Naszych" chłopaków ? :)

Wiem jak szukać na necie i niestety odpowiedniego nie trafiłem - właśnie tutaj było pytanie czy on musi mieć ten filterek czy nie musi... czy od 99 będzie pasował do mojego 97 ?

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-11-30, 00:14

Z tego co wiem to filterek to taka fanaberia, raz jest a raz nie ma wiec chyba wsi ryba. Istotne natomiast są wloty i ich kształt. Okrągłe, prostokątne albo trapezopodobne. Jak to dopasujesz to bedzie dzialać.
Patryk
723-371-234

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-11-30, 02:41

Istotne natomiast są wloty i ich kształt. Okrągłe, prostokątne albo trapezopodobne.
no właśnie to jest istotne :)

pajur, jak wstawiałem link to aukcja była jeszcze prawie 2 godziny (wtedy tego nie wiedziałem)
a naszych jak zapytać?
dział; giełda/kupię :) piszesz co potrzebujesz a powinien sie ktoś odezwać :)

pajur
Posty: 94
Rejestracja: 2012-09-17, 11:00
Lokalizacja: Zgorzelec
Model Explorera: Ex II SOHC 4.0 '97
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-11-30, 18:43

Wasze rady są bezcenne dziękuję Chłopaki oczywiście dam znać co i jak :)

Mam też pytanie jaka powinna być prawidłowo oporność na czujniku uślizgu (ABS ? ) na tylnym moście, bo z tym też muszę się jakoś niedługo uporać - tryb AUTO zdaje się być błogosławieństwem w wypadku miejscowych oblodzeń jezdni kiedy nie ma sensu włączania stałego 4x4 - wiadomo nie jeździ się tak po suchym bo można spędzić sporo czasu na szukaniu zębatek i łożysk jakie się z przedniego mostu na skrzyżowaniu wysypią ;)

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-11-30, 18:50

tryb AUTO zdaje się być błogosławieństwem w wypadku miejscowych oblodzeń jezdni kiedy nie ma sensu włączania stałego 4x4 - wiadomo nie jeździ się tak po suchym bo można spędzić sporo czasu na szukaniu zębatek i łożysk jakie się z przedniego mostu na skrzyżowaniu wysypią
po to właśnie jest tryb AUTO :) ;D (ale gdyby był bardziej dopracowany byłoby fajniej)
i spokojnie, od razu się nie posypie, nie jest to korzystne dla auta ale od razu nie zabije :)
co do oporności to pewnie mastan coś nakreśli :)

Awatar użytkownika
mastan
Posty: 551
Rejestracja: 2007-08-18, 22:40
Lokalizacja: Kwidzyn, pomorskie

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-11-30, 21:20

Wasze rady są bezcenne dziękuję Chłopaki oczywiście dam znać co i jak :)

Mam też pytanie jaka powinna być prawidłowo oporność na czujniku uślizgu (ABS ? ) na tylnym moście, bo z tym też muszę się jakoś niedługo uporać - tryb AUTO zdaje się być błogosławieństwem w wypadku miejscowych oblodzeń jezdni kiedy nie ma sensu włączania stałego 4x4 - wiadomo nie jeździ się tak po suchym bo można spędzić sporo czasu na szukaniu zębatek i łożysk jakie się z przedniego mostu na skrzyżowaniu wysypią ;)

w razie jakichś wątpliwości polecam stałe 4x4 high ,nie polecam 4x4 auto ,bo można pojechać tam gdzie nie planowaliśmy .
Samochód będzie ci służyć do końca życia,jak będziesz nim bardzo szybko jeździł.

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-11-30, 23:15

Wasze rady są bezcenne dziękuję Chłopaki oczywiście dam znać co i jak :)

Mam też pytanie jaka powinna być prawidłowo oporność na czujniku uślizgu (ABS ? ) na tylnym moście, bo z tym też muszę się jakoś niedługo uporać - tryb AUTO zdaje się być błogosławieństwem w wypadku miejscowych oblodzeń jezdni kiedy nie ma sensu włączania stałego 4x4 - wiadomo nie jeździ się tak po suchym bo można spędzić sporo czasu na szukaniu zębatek i łożysk jakie się z przedniego mostu na skrzyżowaniu wysypią ;)

w razie jakichś wątpliwości polecam stałe 4x4 high ,nie polecam 4x4 auto ,bo można pojechać tam gdzie nie planowaliśmy .
no to jest właśnie to dlaczego napisałem że mógłby być bardziej dopracowany ten system 4x4Auto ale na prostej drodze gdy nie che się nam zapinać 4x4h spełnia swoją funkcje-gdy np mamy do pokonania jakąś błotną kałuże :)

pajur
Posty: 94
Rejestracja: 2012-09-17, 11:00
Lokalizacja: Zgorzelec
Model Explorera: Ex II SOHC 4.0 '97
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-12-15, 16:26

Panowie :)

Wymiana paska - okazała się najważniejsza :) był za długi ;)
Dzięki Wam wielkie - bo chodzi pięknie :)


Ale ...
Narobiłem sobie kłopotu jak cholera i zaś muszę Was prosić o pomoc :(
Mianowicie - zgubiłem jedyny kluczyk, razem z jedynym pilotem - no trudno
Kupiłem nową stacyjkę (używaną oczywiście) kluczyki, immobilaizer pilot wkładki
Wszystko niby ok

Wymieniłem - wszystko cacy, alarm działa centralne działa... immo rozłącza tak jak poprzednie i nie pozwala nawet zakręcić - wciskam przycisk na pilocie, pojawia się kontrolka silniczka - więc tak jak poprzednio :) i kręcę ! :) i ..... tu koniec dobrych wieści - nie odpala ....

Co to może być ?
Jak sprawdzić czy pompa wtryskowa podaje paliwo - wiecie ?

W ogóle czego szukać ?

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-12-15, 23:47

w szukajke wpisz immo to troszkę znajdzie tobie na ten temat... ;)

pajur
Posty: 94
Rejestracja: 2012-09-17, 11:00
Lokalizacja: Zgorzelec
Model Explorera: Ex II SOHC 4.0 '97
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-12-16, 10:30

wiem resiu wiem.... ale szczerze to same śmieci i nic na temat :(

Awatar użytkownika
resko
Posty: 755
Rejestracja: 2012-02-03, 19:29
Lokalizacja: ZGL

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-12-16, 10:45

Jak chcesz sprawdzić czy to wina paliwa czy nie to weź strzykawkę napełnij ją benzynką zdejmij rurę dolotową i wstrzyknij benzynkę w przepustnice i szybko do auta i kręć rozrusznikiem jak załapie to znaczy,że nie puszcza paliwa no nie :-D

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: mrugające kontrolki napędów

2012-12-16, 10:47

to może przeczytaj temat z pominięciem immo (co prawda ostateczna opcja ale chyba pewna) Ja osobiście nigdy nie wymieniałem stacyjki z immo więc nie wiem dokładnie z czym to się je :) ale ktoś pewnie jeszcze coś poradzi :)

Wróć do „WARSZTAT”