2007-11-27, 11:25
Od początku.Wtej chwili zrobione jest mocowanie do punktu 10 cm nad zderzakiem tzn to wszystko co schowane jest w w/wymienionym. Ingerencja w zderzak polegała na wycieciu z góry otworu fi 40 w plastiku i blasze zderzaka, oraz odcięciu płaskowników do których mocowane są lampy przeciwmgielne ( z obu stron po to by obie lampy były jednakowo osadzone).Niestety bedą one osadzone 2 cm płyciej ale licuja sie ze zderzakiem.Mocowanie otwiera sie na bok samochodu pod kątem 135 stopni do osi pojazdu ogranicznikiem jest sruba M12 w bolcu (oczywiście w zderzaku , tego nie widac na zewnatrz)Mocowane to wszystko jest do ramy pod śruby które mocuja zderzak M14 bodajże 2szt i dodatkowo jeszcze na dwie także wywiercono w ramie.MO I TERAZ KNIF głównym elementem jest -jak to nazwać -zabierak flansz to w czym osadzony jest krzyżak wału pednego jest to elęment Uwaga ze STARA 28.DOLNA Częśc bolca obraca sie w wykorzystanej jednej szklance krzyżaka górna w tulejce z mosiądzu oraz z góry jest podkładka mosiężna.wszystko bedzie widac na zdjeciach SOORY ZA łOPATOLOGIE.
[ Dodano: 2007-11-27, 11:45 ]
Jeszcze jedno bolec wychodzi ze zderzaka dokładnie w tym miejscu jak na zdjeciach Maniusia zderzak nie jest podcinany więc bulem jest otwarcie klapy dopiero po odchyleniu koła .Kombinowałem mozliwośc otwieranie samej szyby ale wtedy koło było by za nisko i kiepsko to wygląda .Koło mam zamiar osadzić centralnie.Samo mocowanie nad zderzakiem będzie z kształtownika 60x40.zdjecia dopiero w przyszłym tygodniu.
David Vincent widział ich. On wie, że oni wiedzą że on wie.