Strona 1 z 2

układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-17, 12:32
autor: Monster 4x4
mam problem, podniosłem swojego EX 1 o 11cm do góry , z przodu drążki kierownicze zrobiły się w " lekki namiot " , w czasie jazdy na dziurach koła same delikatnie skręcają.
może ktoś przerabiał ten temat , czy da rade podmienić skrzydło od układu kierowniczego od jakiejś innej fury , czy trzeba kombinować i opuszczać kolumnę kierowniczą ?

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-17, 12:36
autor: Rad-T
mam problem, podniosłem swojego EX 1 o 11cm do góry
a jak go podniosłeś ? bo metoda ma dość spory wpływ na odpowiedź :)

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-17, 12:40
autor: Monster 4x4
mocowania mostu i wachaczy opuściłem w dół o 11cm , pod sprężyny podkładki i przeniosłem mocowania amortyzatorów

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-17, 12:47
autor: Rad-T
amorek skrętu może by ci się przydał.... lub zestaw który zdaje się superlift sprzedawał, zwało się to jakoś superride albo jakoś tak. Poprawiało to właściwości układu kierowniczego w jedynkach po liftach powyżej 4".

Superrunner:
http://www.superlift.com/accessories/superunner.asp

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-17, 12:51
autor: Monster 4x4
chyba amorek skrętu nic nie da , bo w trakcie ruchu zawieszenie koła się schodzą i rozchodzą, czyli mam pływającą zbieżność

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-17, 12:53
autor: Rad-T
no to pomysł na rozwiązanie masz w edycji mojego poprzedniego posta :P

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-18, 21:17
autor: tatum
Dłuższy pitman arm ( bo Twój nie wyrabia po podniesieniu) regulacja na mimośrodach i będzie ok.

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-18, 22:58
autor: Monster 4x4
niebardzo wiem co to jest pitman arm , mógłbyś przybliżyć
w piątek spróbuje wrzucić jakieś zdjęcie

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-18, 23:03
autor: Monster 4x4
jeszcze zastanawiam się nad przerobieniem drążków kierowniczych coś w stylu ze strony podanej przez Rad-T

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-19, 22:41
autor: Monster 4x4

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-19, 23:15
autor: RAFBOR
Monster 4x4, przy takim lifcie powinieneś mieć dłuższy wąs od układu kierowniczego... Wtedy nie maiłbyś tych drążków tak bardzo pod kątem

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-20, 00:51
autor: tatum
niebardzo wiem co to jest pitman arm , mógłbyś przybliżyć
PITMAN ARM

Obrazek

Nowy Superunner Steering to koszta koło 500zielonych, moim zdaniem dłuższy pitman + amor skrętu i b.. ok.

No i fordzina nabrała charakteru brawo za odwagę :thumleft:

I ogumienie słuszne, bardzo słuszne, skrzyni się to nie spodoba :-D

Te podkładki to dałeś zajeebiście za duże chyba, wiem że koszta ucinają ale g... dają.
Zresztą nie wiem jaki ma mieć auto charakter, ,,Monster,, bulwar czy ,,Monster,, off-road?
Warto o dłuższych springach pomyśleć.

Zapodaj więcej fotek mocowań mostu.

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-21, 00:32
autor: Monster 4x4
no teraz wiem o co chodzi, macie racje , tylko właśnie się zastanawiałem czy od innego auto nie podpasuje.
podkładki pod sprężyny i amory tylko tymczasowo , jestem w trakcie negocjacji ironmenów ,
a skrzyni faktycznie moje 33 się zbytnio nie podobają - trudno rzecz gustu :lol: , troche zgłupiała :eek: , ale uczymy się chodzić w tych bucikach
jutro wrzuce fotki mocowań

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-22, 19:30
autor: Monster 4x4

Re: układ kierowniczy po lifcie

: 2012-07-22, 19:34
autor: Monster 4x4