
Dziś postanowiłem, spróbować uruchomić pilot od centralnego zamka, otwieranie kluczykiem stało sie irytujące. Uznałem, że po prawie 2 latach od zakupu Exa sprawdze czy działa:D. Oczywiscie użyłem szukajki więc wszelkie rozwiązania problemu poruszone juz na forum nie maja u mnie zastosowania... albo do mnie nie docierają:D. Aby było przejrzyście wypisze w punktach.
1. Dysponuję pilotem robert bosch Gmbh MPT 1340, model rk 112, z jednym przyciskiem.
2. Bateria Wymieniona, pilot działa, po wcisnięciu zapala się czerwona dioda na pilocie.
3. Bezpieczniki sprawne.
4. centralny manualnie przyciskiem na drzwiach działa w całym Exie.
5. wszelkie styki na module, z tyłu auta, przy baku, czyste nie zardzewiałe nie pośniedziałe, błysk po prostu, wiązki kabli na całej długości od kokpitu po moduł z tyłu całe i suche i czyste.
5. Dane spisane z Modułu, znajdujące się na jego wewnętrznej stronie to: F17B - 7E453>AA
6. próbowałem kodować, kierujac sie róznymi wskazówkami z forum, ale jedyna lampka, która mogłaby sygnalizować działanie ?immobolajzera? jest na module z tyłu auta, zapala się tylko po przekreceniu zapłonu i wciśnieciu białego dzyndzelka, świeci się ok40 sekund po czym gaśnie, zapala się po ponownym wcisnięciu dzyndzla - zdjęcie nr 1.
6. może to ma związek - zdjęcie numer 2: na kokpicie obok kontrolki awaryjnych mam diodę czerwoną, ona w ogóle nie świeciła, nic dziwnego dziś jak odkręciłem deskę okazało się ze kable od niej sa przecięte, nie zlokalizowałem do czego były podłączone, jestem ciekaw czy to lampka od immo?? czy po prostu dioda od starej instalacji gazowej, a podobno w exie była zmieniana.
To tyle moich obserwacji. Może ktoś pokieruje??