Strona 1 z 1

nieoryginalny filtr paliwa

: 2012-07-22, 11:26
autor: saper01
Witam.
Mam kolejny problem. Tym razem z filtrem paliwa. Wielu mechaników próbowało go wymienić. Bez skutku. Powodem tego pewnie był pierwszy mechanik który nie miał odpowiednich przyrządów do jego wymiany i wszystko robił "na chama". Pewnie powyginał blaszki w mocowaniu i teraz wymiana jest chyba niemożliwa. Mam plan aby wymienić filterek razem z kawałkami przewodów. Czy to dobry pomysł? Czy można zastosować inne przewody i skręcić je na podwójną skrętkę? A może ktoś już to robił i podpowie co można innego zrobić. Muszę wymienić filterek bo na paliwie na wolnych obrotach co jakiś czas obroty spadaja poniżej 500. Czy to jest wina filtra to sie okaże po jego wymianie.
Pzdr.

Re: nieoryginalny filtr paliwa

: 2012-07-22, 21:59
autor: MirEx68
Raczej silniczek krokowy do wymiany, ale filterek paliwa nie zaszkodzi wymiwenić.

Re: nieoryginalny filtr paliwa

: 2012-07-22, 22:15
autor: tatum
Mam plan aby wymienić filterek razem z kawałkami przewodów. Czy to dobry pomysł?
Dobry
Czy można zastosować inne przewody i skręcić je na podwójną skrętkę?
Można
Muszę wymienić filterek bo na paliwie na wolnych obrotach co jakiś czas obroty spadaja poniżej 500.
Nie zaszkodzi wymienić zawsze to czystsze paliwo popłynie.
Obroty to też zmienne ilości powietrza odczytane z przepływomierza i tzw ,, silnika krokowego.

Re: nieoryginalny filtr paliwa

: 2012-07-22, 22:22
autor: jacek4
A co to jest ta skrętka ?
Pytam tak w temacie bo mam problem z odpaleniem - muszę mu zapodawać placka tak jak w zimie, ale to nie zima.
Mam nadzieję że po wymianie filtra się polepszy, ale muszę jeszcze poczekać 2 tyg..

Re: nieoryginalny filtr paliwa

: 2012-07-22, 22:33
autor: tatum
A co to jest ta skrętka ?
Przewody na filtr i skręcić tym
Obrazek

Re: nieoryginalny filtr paliwa

: 2012-07-22, 22:55
autor: karolb863
Jacek,a ile masz paliwa w zbiorniku,bo mój jak ma poniżej 1/4 to też niechętnie zapala,muszę parę razy zakręcić i załapuje.

Re: nieoryginalny filtr paliwa

: 2012-07-23, 09:59
autor: saper01
Hej.
Silniczek wymieniłem, wprawdzie nie na nowy, ale w lepszym stanie. pozatym obroty spadaja tylko na paliwie. Na gazie jest ok. Wnioskuje ze poprostu silnik na wolnych obrotach nie dostaje odpowiedniej ilosci paliwa przez zapchany filterek, ktory pewnie nie byl wymieniany od nowosci, a przejechane ma ponad 200k.
Odnosnie przewodów. Z tego co wiem to przewod nie bedzie zbyt gruby wiec uwazajcie ze skretkami. Na cienkich przewodach moze nie dociskac idealnie wiec rozwiazaniem moze byc zastosowanie dwoch sciskow naprzemiennie (tak by sruba sciskajaca nie byla po tej samej stronie). Sa podobno jakies specjalne sciski do przewodow mniejszej srednicy, ale nie wiem za bardzo gdzie je dostac.
Pzdr.

Re: nieoryginalny filtr paliwa

: 2017-03-02, 20:57
autor: mangooostar
Pozwolę sobie odkopać, bo chyba mnie podobny problem dopadł, a chłopaki w innym temacie wskazały właśnie na filtr paliwa/pompę paliwa.

Otóż u mnie problem jak się zastanowie rzeczywiście występuje tylko przy niskim poziomie paliwa.
Czy wobec tego i tak kombinować z filtrem i pompą paliwa czy raczej utrzymywać stan paliwa wyższy niż 1/4 baku? Boję się trochę niepotrzebnej roboty jeśli np. konstrukcja baku sprawia, że i tak będą takie problemy.