Strona 1 z 1

instrukcja i info o bezpiecznikach

: 2013-05-04, 21:03
autor: jaceks1
witam
poszukuje instrukcji najlepiej w PL do EXP IV 2006r. oraz informacji gdzie sa schowane bezpieczniki , nie dziala mi automatyczne ustawianie lusterek i po wymianie tej ,,galki,, na nowa z salonu problem wystepuje dalej i nie bardzo wiem jak temu zaradzic , mam tez kolejny problem podzczas tankowania po wlozeniu do wlewu tej koncowki -nie wiem jak to sie nazywa- po chwili odbija i nie tankuje tak jak by byl pelny bak , problem ten wystepuje co jakis czas , zaznacze od razu ze mieszkam na Islandii i w swoim miescie sprawdzalem rozne stacje i jest to samo .

Re: instrukcja i info o bezpiecznikach

: 2013-05-04, 21:57
autor: albricht
Za głęboko wsadzasz końcówkę pistoletu dystrybutora wkładaj do połowy :-D (zabrzmiało jak pornol)
Co do bezpieczników proszę bardzo Owner Guide strona 246 i następne.

Re: instrukcja i info o bezpiecznikach

: 2013-05-05, 17:15
autor: aleniz
[quote="jaceks1"mam tez kolejny problem podzczas tankowania po wlozeniu do wlewu tej koncowki -nie wiem jak to sie nazywa- po chwili odbija i nie tankuje tak jak by byl pelny bak , problem ten wystepuje co jakis czas , zaznacze od razu ze mieszkam na Islandii i w swoim miescie sprawdzalem rozne stacje i jest to samo .[/quote]

Ten sam problem opisalam daawno temu nie wiedzac dlaczego tak sie dzieje. Na poczatku stosowalam metode"plytkiego wkladania" albo nie wciskania do konca cyngla w pistolecie. Myslalam,ze to wina zbyt szybkiego plyniecia paliwa do baku i poniekad to prawda. Po kilku latach uzytkowania Exa doszlam do wniosku ze dzieje sie to tylko wtedy jak ex jest wycyckany z paliwa prawie ze do konca. Przy tankowaniu paliwo wypycha powietrze i stad to przerywane tankowanie. W takich sytuacjach nigdy nie wciskam do konca cyngla,wole" sobie lac powoli".

Re: instrukcja i info o bezpiecznikach

: 2013-05-05, 20:08
autor: jaceks1
[quote="jaceks1"mam tez kolejny problem podzczas tankowania po wlozeniu do wlewu tej koncowki -nie wiem jak to sie nazywa- po chwili odbija i nie tankuje tak jak by byl pelny bak , problem ten wystepuje co jakis czas , zaznacze od razu ze mieszkam na Islandii i w swoim miescie sprawdzalem rozne stacje i jest to samo .
Ten sam problem opisalam daawno temu nie wiedzac dlaczego tak sie dzieje. Na poczatku stosowalam metode"plytkiego wkladania" albo nie wciskania do konca cyngla w pistolecie. Myslalam,ze to wina zbyt szybkiego plyniecia paliwa do baku i poniekad to prawda. Po kilku latach uzytkowania Exa doszlam do wniosku ze dzieje sie to tylko wtedy jak ex jest wycyckany z paliwa prawie ze do konca. Przy tankowaniu paliwo wypycha powietrze i stad to przerywane tankowanie. W takich sytuacjach nigdy nie wciskam do konca cyngla,wole" sobie lac powoli".[/quote]


Fakt , teraz przypominam sobie ze problem ten wystepuje tylko wtedy jak mam prawie pusto w baku :):) teraz juz nie bedzie pusto :)
Dziekuje za info.