Tak na oko, to tam brakuje jednej przekładki ORAZ jednej tarczki, a zamiast tego jest wsadzony drugi plate 4mm na dnie. Ale to mniejszy problem, to się poskłada prawidłowo, za to np. w overdrive mam dokumentnie pomielone sprężyny i tarczki, i bęben poobcierany

chyba wyjmę overdrive z rezerwowej skrzyni od Scorpio, może jest w lepszym stanie...
Części kupuję w Samko, albo w warsztatach po sąsiedzku, czasem trochę przepłacam, ale sprzedają mi od ręki na sztuki, a nie na zestawy, i do wyboru do koloru (np jak dziś miałem w ręku tarczki allmatic i borg warner to bez wahania dopłaciłem za borga, allmatic to jakaś blaszka z przyklejonym kartonikiem

a nie uczciwe sprzęgła)
Nie wiem jak jest z tymi blaszkami za panetarką rewersu.
A z innej beczki - w forward i w OD mam lekko i ciężko rozwalone pierścienie oporowe sprężyn, te w starym stylu, z "języczkami", no i segery wyskoczyły (ale tylko OD pomieliło). Jak nie dostanę od ręki tych robionych z karbem "po nowemu" do 5R55 to chodzi mi po głowie po prostu wytoczenie tych przeklętych pierścieni w takiej formie, żeby te segery nie miały prawa nigdy wyskoczyć, jeśli ktoś ze znajomych narzędziowców będzie miał kawałek wałka 90mm, to będzie kolejny eksperyment
