ALTERNTOR EX III
: 2014-04-05, 23:50
witam
Dziś EX zameldował o braku ładowania
Odkręciłem alternator i jedna szczotka był na wykończeniu ale co gorsze bieżnia po której się ślizga też
reanimowałem na krótki czas ale muszę to zrobić
czy wymiana miedzianych pierścieni jest prosta (nie wymaga prasy itp)
Jak zidentyfikować jakie mi potrzeba (poza wykręceniem i rozebraniem alternatora)
na reg napięcie ze szczotkotrzymaczem mam oznaczenia motorcraft vp4l2u-10316-AA
Dziś EX zameldował o braku ładowania
Odkręciłem alternator i jedna szczotka był na wykończeniu ale co gorsze bieżnia po której się ślizga też
reanimowałem na krótki czas ale muszę to zrobić
czy wymiana miedzianych pierścieni jest prosta (nie wymaga prasy itp)
Jak zidentyfikować jakie mi potrzeba (poza wykręceniem i rozebraniem alternatora)
na reg napięcie ze szczotkotrzymaczem mam oznaczenia motorcraft vp4l2u-10316-AA