Strona 1 z 1

ALTERNTOR EX III

: 2014-04-05, 23:50
autor: piotrek16v
witam

Dziś EX zameldował o braku ładowania
Odkręciłem alternator i jedna szczotka był na wykończeniu ale co gorsze bieżnia po której się ślizga też
reanimowałem na krótki czas ale muszę to zrobić
czy wymiana miedzianych pierścieni jest prosta (nie wymaga prasy itp)
Jak zidentyfikować jakie mi potrzeba (poza wykręceniem i rozebraniem alternatora)
na reg napięcie ze szczotkotrzymaczem mam oznaczenia motorcraft vp4l2u-10316-AA

Re: ALTERNTOR EX III

: 2014-04-11, 12:20
autor: piotrek16v
Załatwiłem sprawę więc piszę dla potomnych
Szczotkotrzymacz jest częścią oddzielną od reg. napięcia
Komutator również jest wymienny i jest plastikową nakładką na oś alternatora
Niestety z braku czasu musiałem oddać alternator do fachowców
Oddałem do firmy Auto-starter (jeden punkt mają przy skrzyżowaniu puławska z wilanowską a drugi gdzies na pradze)
Naliczyli mnie 218 zł ani mało ani dużo ale na plus to że oddali stare części
Na rachunku jest napisane że obie wymienione części kosztują niecałe 50 zł za jedną
Jak znajdę oznaczenia na starych częściach to dopiszę