Strona 1 z 1

P0172 i P0175 na PB i LPG to samo 2004r

: 2014-06-22, 14:29
autor: elektryk13a
Problem pojawia się dość często nie ważne czy silnik zimny czy ciepły
1 Na drugim używanym przepływomierzu to samo
2. Nasatwnik przepustnicy czysty.
3. Napięcie na dwóch sondach przed katalizatorem zmienia się od 0 do 0,8V
a na dwóch za katalizatorem od 0 do 0,6V
Podciśnnienie kolektora 36kPa na jałowo po zdjęciu węża widzi 100kPa
Kolektor wydaje się być szczelny nic nie słychać jak dmucham ustami jest szczelny.

short term fuel trim bank 1 1,56%
short term fuel trim bank 2 5,47 %
long term fuel trim bank 1 25,00%
long term fuel trim bank 2 25,00%

Re: P0172 i P0175 na PB i LPG to samo 2004r

: 2014-06-22, 18:53
autor: Rad-T
dmuchasz ustami ? :D no niektóre Panie wolą to od tradycyjnego dmuchania :D :D :D

sorki nie mogłem :P

a na poważnie - uszczelki kolektorów ssących sprawdzone ? to najczęstsze miejsce nieszczelności w dolocie i złego składu mieszanki. Ewentualnie jeszcze sterownik gazu mógł namieszać w konfiguracji PB. Spróbuj resetu kompa i potem odpal na 10 min żeby sobie mapę PB ustawił, pojeździj chwilę na PB i czekaj :) jak się nie zapali to z grubsza masz odpowiedź.

Re: P0172 i P0175 na PB i LPG to samo 2004r

: 2014-06-22, 21:32
autor: elektryk13a
Radek rozmawialiśmy na na zlocie w Płocku. Ja wtedy byłem tydzień po wymianie rozrządu bo kupiłem autko z padniętym rozrządem. Kolektora nie zciągałem i fizycznie uszczelek nie widziałem. Opisałem jak sprawdzałem gdyby była dziura na trzy palce to bym o tym wiedział. Oczywiście mogłem podłączyć sprężarkę ale miałem obawy.

jeśli chodzi dziewczyny co lubią to pewnie różne rzeczy ale to nie to forum

1. Radek oczywiście zrobię reset (rozumię że odłączenie aku na 10min)
ale coś mnie to nie przekonuje
2 . Ale chodzi mi o świeże spojrzenie na temat pozdro