P0172 i P0175 na PB i LPG to samo 2004r
: 2014-06-22, 14:29
Problem pojawia się dość często nie ważne czy silnik zimny czy ciepły
1 Na drugim używanym przepływomierzu to samo
2. Nasatwnik przepustnicy czysty.
3. Napięcie na dwóch sondach przed katalizatorem zmienia się od 0 do 0,8V
a na dwóch za katalizatorem od 0 do 0,6V
Podciśnnienie kolektora 36kPa na jałowo po zdjęciu węża widzi 100kPa
Kolektor wydaje się być szczelny nic nie słychać jak dmucham ustami jest szczelny.
short term fuel trim bank 1 1,56%
short term fuel trim bank 2 5,47 %
long term fuel trim bank 1 25,00%
long term fuel trim bank 2 25,00%
1 Na drugim używanym przepływomierzu to samo
2. Nasatwnik przepustnicy czysty.
3. Napięcie na dwóch sondach przed katalizatorem zmienia się od 0 do 0,8V
a na dwóch za katalizatorem od 0 do 0,6V
Podciśnnienie kolektora 36kPa na jałowo po zdjęciu węża widzi 100kPa
Kolektor wydaje się być szczelny nic nie słychać jak dmucham ustami jest szczelny.
short term fuel trim bank 1 1,56%
short term fuel trim bank 2 5,47 %
long term fuel trim bank 1 25,00%
long term fuel trim bank 2 25,00%