

Przeszczepu V8 tak łatwo się nie da zrobić, bo choć teoretycznie z fordowskim 302" nie powinno być problemu to jednak jest on w jednym, bardzo ważnym miejscu.Akurat ten komp co mamy w Explo1 (czyli EEC4) jest dość wdzięczny do dłubania, ale 50KM bez dłubania "w powietrzu", a nawet rozrządzie itd, nie będzie. No i trwałość leci w dół, a zużycie paliwa w górę. To już chyba prościej i lepiej poszukać se nowszego z 200KM (i rozrządem za 6000zł) albo popracować nad przeszczepem jakiejś V8. Zresztą gdzieś obok masz właśnie ogłoszenie Explo EB V8 5.0, proponuję dozbierać kasiorki i kupić takiego, a nie zawracać sobie głowy cip tuningiem.
Istnieją też takie CapriBa, istnieją w Europie ze dwa czy trzy Scorpio z V8 zamiast Cologne V6, a tam to dopiero jest rzeźbienie, więc "co się nie da"Tylko że moim zdaniem skórka nie jest warta wyprawki.
kurde na słowo kompresor to aż mnie skręca bo mój się wala po bagażniku od czerwca wrrrrrr- brak szans
nakłady finansowe i ilość przeróbek ekonomicznie nieuzasadniona w stosunku do uzyskanego przyrostu mocy
Najwymierniejsze efekty uzyskasz kupując "kit" (zestaw) do montażu kompresora
No!- brak szans
nakłady finansowe i ilość przeróbek ekonomicznie nieuzasadniona w stosunku do uzyskanego przyrostu mocy
Najwymierniejsze efekty uzyskasz kupując "kit" (zestaw) do montażu kompresora