Strona 1 z 1
32x11,5x15 czy 33x10,5x15
: 2008-03-28, 07:23
autor: wajc83
Jak w temacie jest ktoś w stanie powiedzieć mi które z tych rozmiarów powodują mniejsze opory toczenia. A dokładniej na przełożenie 3.73 , auto użytkowane będzie na co dzień i w terenie.
Re: 32x11,5x15 czy 33x10,5x15
: 2008-03-28, 09:06
autor: chevidan
co do porów toczenia to oczywiście węższa opona stawia mniejszy opór czyli 33/10,5.
parząc z drugiej strony większa opona więcej wymaga od silnika i skrzyni.co do przełożeń 3.73 chyba maniuś zamieścił tabelkę jakie przełożenia przy jakich oponach.poszukaj w tematach z tym związanymi.powodzenia w motaniu.
Re: 32x11,5x15 czy 33x10,5x15
: 2008-03-31, 06:45
autor: wajc83
Wydaje mi sie ze jednak bedzie 32" juz z Robsonem sie dogadałem i wrazie czego bedziemy mieli wspólny kpl kół typowo szoswych 30x9,5x15
Re: 32x11,5x15 czy 33x10,5x15
: 2008-04-04, 23:54
autor: Jankes
a nie pokręciły ci się rozmiary?
nie powinno być 32X10.5 i 33X11.5?
tak sobie myślę...
Re: 32x11,5x15 czy 33x10,5x15
: 2008-04-05, 06:14
autor: Rad-T
33x10,5 oraz 32x11,5
wszystko gra

Re: 32x11,5x15 czy 33x10,5x15
: 2008-04-05, 10:08
autor: Jankes
a więc gra. Myślałem, że cos pokręciłeś.
dla 33" mógłbyś już założyć 4.10 dla zmniejszenia oporów toczenia. Przy 32" może być i tak i tak... czyli 3.73 jeszcze wystarczy a 4.10 nie zaszkodzi.