Strona 1 z 5
					
				reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 20:12
				autor: łysy lkt80
				a więc reduktor zdechł ,po otwarciu znalazłem popalone i starte  tarczki,spalony olej,pęknięty na pół trybik taki z trzema kulkami,jedna kulka też pęknięta,pełno opiłków metalu chyba ten cały łańcuch powinien być bardziej napięty,choć nie wiem pierwszy raz go na oczy widziałem,prosze o pomoc w ewementualnej naprawie,albo pogadajmy o tym
	
		
		
				
			 
- IMG_20161007_172441.jpg (172.16 KiB) Przejrzano 7432 razy
  tu jest ten złamany trybik
 i tu
 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 20:31
				autor: Kojot
				zostaw  tylną  obudowę  i szukaj  kolejnego   wyjdzie taniej  i szybciej  może  taki  bez wyjścia  na czujnik  mógłbym ci  załatwić  

ten  zostaw  sobie na części btw. łańcuch  prawie  zawsze  jest  rozciągnięty   możesz  zamówić nowy  mi  wystarczył  na jakieś 60tyś ale ja się bawie  więc tobie  może wytrzyma 150 

 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 20:36
				autor: łysy lkt80
				drugi to ja mam,tylko z innym wyjściem z jednej strony,od ohv??niewiem,może mam gdzieś fotke to zaraz wrzucę,ale pytanie pozostaje dalej dlaczego to się ...eeeee....,co zrobić żeby nastepny wytrzymał dłużej niż 300 km.znalazłem filmik z tym reduktorem ale niemogę dodać,jutro zrobię focię to wrzuce
			 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 20:43
				autor: Kojot
				wystarczy że  złożysz  tak jak się należy  to wytrzyma  kupiłeś  używke   to zawsze  jest  ryzyko  chyba że bierzesz z pewnego  źródła gdzie będziesz mógł  zareklamować  w twoim przypadku  to nie wiesz  co ten  reduktor  wyprawiał  wcześniej   wystarczy  małe pęknięcie  którego nie widać gołym  okiem  a w terenie  to badziewie  bardzo ciężko pracuje  a wtedy  się wszystko  weryfikuje  

 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 20:52
				autor: łysy lkt80
				no ok,a może to coś z tym shift motorkiem,było ...eeeee....,chce pokombinować żeby sprawdzić wszystkie opcje dlaczego to ustrojstwo sie tak psuje,bo lubie pojeżdzić po bagnach,a co wyjazd ,nowy reduktor kupować to drogo wyjdzie,a tak z ciekawości jest do dostania nówka sztuka?i za ile?
			 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 21:31
				autor: albricht
				Jak ja go rozbierałem to był ładny Ty psuju
			 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 21:39
				autor: Kojot
				ja mam swojego  brzydala  chyba 7 lat  reduktor  robiłem  raz   tak dokładniej  z wymianą  łańcucha na nowy   zjechałem  2 obudowy  teraz mnie czeka  kolejny  raz i tak patrząc  co znosi  przez  te lata to powiem że  jest  dosyć  dzielny  tylko ten łańcuch  z gumy  W.K.U r....... mnie  przeokropecznie 

 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 22:07
				autor: łysy lkt80
				teraz też jest ładny tylko inaczej,co zrobić żeby następny tak szybko niezdechł?
oto jest pytanie
			 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 22:08
				autor: Kojot
				masz brązowy  kabelek ?
			 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 22:09
				autor: łysy lkt80
				chyba wiem co to,co zrobić wyłącznik?
			 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 22:11
				autor: Kojot
				tak  może  masz  walnięty sterownik   i  jeździsz  cały czas na 4x4  

  brązowy  załatwi  sprawę 

 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 22:13
				autor: łysy lkt80
				to już jakiś pomysł,zrobię to,a jak wjadę w teren to normalnie wrzucam 4x4 i jazda?,a ten sterownikto jakieś tajemnicze ustrojstwo?może by to wymienił?
			 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 22:20
				autor: Kojot
				możesz  napisać  do borisa   to nic tajemniczego 

  co do kabelka  to i tak go zrób w terenie  jest bardzo  przydatny
 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 22:27
				autor: łysy lkt80
				przełącznik zamontuje,ajak sprawdzić czy sterownik działa??
			 
			
					
				Re: reduktor II sohc problem
				: 2016-10-07, 22:39
				autor: Kojot
				po prostu  musisz  sprawdzić czy ci wyłącza  przód  coś czuje  że się  kulałeś  z załączonym  przodem  po czarnym  i dlatego  ro.z.pie.... ci  reduktor  w terenie  postawiłeś kropeczke  nad i 

 załóż  przełącznik   i dopiero  sprawdzaj  co jest  bo jeżeli  masz stałe 4x4  to pare  zakrętów  na czarnym  i nie będzie  co sprawdzać  tu masz co i jak :
http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... =51&t=5365