Strona 1 z 5
reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 20:12
autor: łysy lkt80
a więc reduktor zdechł ,po otwarciu znalazłem popalone i starte tarczki,spalony olej,pęknięty na pół trybik taki z trzema kulkami,jedna kulka też pęknięta,pełno opiłków metalu chyba ten cały łańcuch powinien być bardziej napięty,choć nie wiem pierwszy raz go na oczy widziałem,prosze o pomoc w ewementualnej naprawie,albo pogadajmy o tym

- IMG_20161007_172441.jpg (172.16 KiB) Przejrzano 7034 razy
tu jest ten złamany trybik
i tu
Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 20:31
autor: Kojot
zostaw tylną obudowę i szukaj kolejnego wyjdzie taniej i szybciej może taki bez wyjścia na czujnik mógłbym ci załatwić

ten zostaw sobie na części btw. łańcuch prawie zawsze jest rozciągnięty możesz zamówić nowy mi wystarczył na jakieś 60tyś ale ja się bawie więc tobie może wytrzyma 150

Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 20:36
autor: łysy lkt80
drugi to ja mam,tylko z innym wyjściem z jednej strony,od ohv??niewiem,może mam gdzieś fotke to zaraz wrzucę,ale pytanie pozostaje dalej dlaczego to się ...eeeee....,co zrobić żeby nastepny wytrzymał dłużej niż 300 km.znalazłem filmik z tym reduktorem ale niemogę dodać,jutro zrobię focię to wrzuce
Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 20:43
autor: Kojot
wystarczy że złożysz tak jak się należy to wytrzyma kupiłeś używke to zawsze jest ryzyko chyba że bierzesz z pewnego źródła gdzie będziesz mógł zareklamować w twoim przypadku to nie wiesz co ten reduktor wyprawiał wcześniej wystarczy małe pęknięcie którego nie widać gołym okiem a w terenie to badziewie bardzo ciężko pracuje a wtedy się wszystko weryfikuje

Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 20:52
autor: łysy lkt80
no ok,a może to coś z tym shift motorkiem,było ...eeeee....,chce pokombinować żeby sprawdzić wszystkie opcje dlaczego to ustrojstwo sie tak psuje,bo lubie pojeżdzić po bagnach,a co wyjazd ,nowy reduktor kupować to drogo wyjdzie,a tak z ciekawości jest do dostania nówka sztuka?i za ile?
Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 21:31
autor: albricht
Jak ja go rozbierałem to był ładny Ty psuju
Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 21:39
autor: Kojot
ja mam swojego brzydala chyba 7 lat reduktor robiłem raz tak dokładniej z wymianą łańcucha na nowy zjechałem 2 obudowy teraz mnie czeka kolejny raz i tak patrząc co znosi przez te lata to powiem że jest dosyć dzielny tylko ten łańcuch z gumy W.K.U r....... mnie przeokropecznie

Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 22:07
autor: łysy lkt80
teraz też jest ładny tylko inaczej,co zrobić żeby następny tak szybko niezdechł?
oto jest pytanie
Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 22:08
autor: Kojot
masz brązowy kabelek ?
Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 22:09
autor: łysy lkt80
chyba wiem co to,co zrobić wyłącznik?
Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 22:11
autor: Kojot
tak może masz walnięty sterownik i jeździsz cały czas na 4x4

brązowy załatwi sprawę

Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 22:13
autor: łysy lkt80
to już jakiś pomysł,zrobię to,a jak wjadę w teren to normalnie wrzucam 4x4 i jazda?,a ten sterownikto jakieś tajemnicze ustrojstwo?może by to wymienił?
Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 22:20
autor: Kojot
możesz napisać do borisa to nic tajemniczego

co do kabelka to i tak go zrób w terenie jest bardzo przydatny
Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 22:27
autor: łysy lkt80
przełącznik zamontuje,ajak sprawdzić czy sterownik działa??
Re: reduktor II sohc problem
: 2016-10-07, 22:39
autor: Kojot
po prostu musisz sprawdzić czy ci wyłącza przód coś czuje że się kulałeś z załączonym przodem po czarnym i dlatego ro.z.pie.... ci reduktor w terenie postawiłeś kropeczke nad i

załóż przełącznik i dopiero sprawdzaj co jest bo jeżeli masz stałe 4x4 to pare zakrętów na czarnym i nie będzie co sprawdzać tu masz co i jak :
http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... =51&t=5365