Strona 1 z 5

reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 20:12
autor: łysy lkt80
a więc reduktor zdechł ,po otwarciu znalazłem popalone i starte tarczki,spalony olej,pęknięty na pół trybik taki z trzema kulkami,jedna kulka też pęknięta,pełno opiłków metalu chyba ten cały łańcuch powinien być bardziej napięty,choć nie wiem pierwszy raz go na oczy widziałem,prosze o pomoc w ewementualnej naprawie,albo pogadajmy o tym
IMG_20161007_172441.jpg
IMG_20161007_172441.jpg (172.16 KiB) Przejrzano 7034 razy
tu jest ten złamany trybik
IMG_20161007_172451.jpg
i tu

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 20:31
autor: Kojot
zostaw tylną obudowę i szukaj kolejnego wyjdzie taniej i szybciej może taki bez wyjścia na czujnik mógłbym ci załatwić ;)
ten zostaw sobie na części btw. łańcuch prawie zawsze jest rozciągnięty możesz zamówić nowy mi wystarczył na jakieś 60tyś ale ja się bawie więc tobie może wytrzyma 150 :)

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 20:36
autor: łysy lkt80
drugi to ja mam,tylko z innym wyjściem z jednej strony,od ohv??niewiem,może mam gdzieś fotke to zaraz wrzucę,ale pytanie pozostaje dalej dlaczego to się ...eeeee....,co zrobić żeby nastepny wytrzymał dłużej niż 300 km.znalazłem filmik z tym reduktorem ale niemogę dodać,jutro zrobię focię to wrzuce

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 20:43
autor: Kojot
wystarczy że złożysz tak jak się należy to wytrzyma kupiłeś używke to zawsze jest ryzyko chyba że bierzesz z pewnego źródła gdzie będziesz mógł zareklamować w twoim przypadku to nie wiesz co ten reduktor wyprawiał wcześniej wystarczy małe pęknięcie którego nie widać gołym okiem a w terenie to badziewie bardzo ciężko pracuje a wtedy się wszystko weryfikuje ;)

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 20:52
autor: łysy lkt80
no ok,a może to coś z tym shift motorkiem,było ...eeeee....,chce pokombinować żeby sprawdzić wszystkie opcje dlaczego to ustrojstwo sie tak psuje,bo lubie pojeżdzić po bagnach,a co wyjazd ,nowy reduktor kupować to drogo wyjdzie,a tak z ciekawości jest do dostania nówka sztuka?i za ile?

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 21:31
autor: albricht
Jak ja go rozbierałem to był ładny Ty psuju

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 21:39
autor: Kojot
ja mam swojego brzydala chyba 7 lat reduktor robiłem raz tak dokładniej z wymianą łańcucha na nowy zjechałem 2 obudowy teraz mnie czeka kolejny raz i tak patrząc co znosi przez te lata to powiem że jest dosyć dzielny tylko ten łańcuch z gumy W.K.U r....... mnie przeokropecznie :D

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 22:07
autor: łysy lkt80
teraz też jest ładny tylko inaczej,co zrobić żeby następny tak szybko niezdechł?
oto jest pytanie

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 22:08
autor: Kojot
masz brązowy kabelek ?

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 22:09
autor: łysy lkt80
chyba wiem co to,co zrobić wyłącznik?

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 22:11
autor: Kojot
tak może masz walnięty sterownik i jeździsz cały czas na 4x4 ;) brązowy załatwi sprawę ;)

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 22:13
autor: łysy lkt80
to już jakiś pomysł,zrobię to,a jak wjadę w teren to normalnie wrzucam 4x4 i jazda?,a ten sterownikto jakieś tajemnicze ustrojstwo?może by to wymienił?

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 22:20
autor: Kojot
możesz napisać do borisa to nic tajemniczego ;) co do kabelka to i tak go zrób w terenie jest bardzo przydatny

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 22:27
autor: łysy lkt80
przełącznik zamontuje,ajak sprawdzić czy sterownik działa??

Re: reduktor II sohc problem

: 2016-10-07, 22:39
autor: Kojot
po prostu musisz sprawdzić czy ci wyłącza przód coś czuje że się kulałeś z załączonym przodem po czarnym i dlatego ro.z.pie.... ci reduktor w terenie postawiłeś kropeczke nad i :D załóż przełącznik i dopiero sprawdzaj co jest bo jeżeli masz stałe 4x4 to pare zakrętów na czarnym i nie będzie co sprawdzać tu masz co i jak :
http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... =51&t=5365