Strona 1 z 1

THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-16, 22:10
autor: Linek
Witam wszystkich, może ktoś pomoże?
THEFT mruga i nie chce zapalić ???
Wszystko inne działa i rozrusznik kręci tylko nie odpala. Pokazują się dwa błędy P1000 czyli moduł sterowania silnikiem i P1260 (chyba) czyli ten system kradzieżowy, te dwa wyskakują od razu po skasowaniu.
Co to może być?

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-16, 22:27
autor: karolb863
immobiliser nie rozbroił się,błąd P1000 to raczej norma,będzie zawsze,wydaje mi się że ten błąd zależy od programu którym diagnozujesz-nie zwracaj na niego uwagi,raczej P1260 jest ważny.

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-16, 22:35
autor: Speedo
p1000 - nieukończona adaptacja obd, zawsze po kasowaniu błedów w benzynach sie pojawia, trzeba chwilę pojeździć żeby zniknął samoistnie, bez znaczenia diagnostycznego

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-16, 22:47
autor: Linek
Wczoraj wyjąłem akumulator na noc do podładowania, może coś przez to?
Tylko czemu dzisiaj zapalił od dotknięcia a potem po zgaszeniu już nie chciał zagadać?

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-17, 07:48
autor: Rad-T
Sprawdź dobrze masę i wtyczki szczególnie te grube w okolicach aku...

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-17, 09:18
autor: Linek
Kable wydają się być w porządku, dzisiaj jeszcze raz całą noc stał bez akumulatora ale nic to nie dało.
Pewnie coś się zwaliło i będę musiał szukać elektryka, chyba że może jest jakiś sposób by tego immobilizera wywalić całkiem? Jeśli ma mi w trasie zrobić taki dowcip to go nie chce wcale.

Zły jestem bo go mam miesiąc dopiero i już problemy.
:-/

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-18, 07:44
autor: Linek
Wcześniej jeszcze był błąd że była przerwa w obwodzie stacyjki i faktycznie czasem brakowało licznika z kilometrami.
Może to przez to ale teraz wyświetla.

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-18, 08:44
autor: boris
to dopiero początek problemów..... i twojej drogi przez dolinę głębokiego cienia... :P

błąd obwodu stacyjki nie ma wpływu na odpalenie, najprościej jest znaleźć różowy przewód i sprawdzić na nim zasilanie idzie w wiązce w kanale przy kierowcy różowy z czarnym paskiem, wpinasz się w niego + a drugi koniec multimetru do masy jak po włączeniu stacyjki wskoczy na 12 i spadnie na 6 i przy kręceniu będzie 12 to ok jak spadnie do 6-8V to znaczy żę immo odcina pompę i wsio łatwiej by było pomóc jak byś uzupełnił info co to za auto

Pozdr

zerknął bym też czy jakaś panna wierzgając na przednim siedzieniu nie kopnęła ci za mocno w czujnik wypadkowy tzw ineritia fuel swith i wypadła kulka musi być wciśnięty :D ... i takie przypadki życie zna :P

lokacja czujnika różni się w zależności od modeli ale okolica ta sama

Obrazek

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-18, 20:14
autor: Linek
Opis auta w podpisie.
W weekend będę walczył z autem.
Jeśli na tym kabelku spadnie napięcie do 6-8 volt to czy odpali gdy mu sztucznie zapodam tam 12 volt?
ForScan mówi że immo odcina prąd na zapłonie. To jak jest, odcina pompę czy zapłon?

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-18, 21:54
autor: boris
nie wiem jak jest w lincolnie ale możesz sprawdzić pierw zobaczy jest iskra, potem daj na pompę 12 i będziesz miał odpowiedź, pompa nie zadziała po niżej chyba 11

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-10-20, 14:04
autor: Linek
Gdzie znajdę ten immobiliser?
Może zacznę od niego, będę mieć wszystkie potrzebne kable w jednym miejscu.

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-11-03, 15:25
autor: Linek
:razz:
To był zonk.
Po tygodniu szukania elektryka bo się żaden podjąć tej roboty nie chciał zacząłem sam rozbierać auto.
Bezpieczniki, plastiki, wszystko po kolei każda złączka czy się nie wysunęła kable czy nie przetarte złamane.
W sumie to sam nie wiem czego szukałem ale znalazłem kabel który nie pasował do reszty taki nie fabryczny wpiety we wiązkę i jak się okazało było to odcięcie prądu, taka samoróbka.
Motor zagadał od dotknięcia.
:-D :-D :-D

Re: THEFT mruga i auto kaput

: 2016-11-03, 15:40
autor: boris
brawo ty