Re: BFG AT 31x10.5x15 i Dotz Dakar 8.5x15 ET -20 na EXII
: 2008-04-08, 00:34
No i kola zalozone, ale...
...oczywiscie nie obylo sie bez problemow
Aby kola mogly bez przeszkod skrecac, musialem zdemontowac laczniki pomiedzy progiem a nadkolem:

Jesli chodzi o zderzak, to z jednej strony przechodzi "na styk" zostaje jakies 1-2mm, natomiast z drugiej ociera. Podejrzewam ze jest tak za sprawa staranowania bramy garazowej
Auto po tym spotkaniu z brama jeszcze nie bylo u mechanika, wiec bedzie musial zrobic tak, zeby kolo przechodzilo bez zadnych problemow z obu stron 
Ponizej kilka fotosow jak wyglada moj EX na BFG AT 31x10.5x15 i Dotz Dakar 8.5x15 ET -20, a wiecej jakby ktos chcial to znajdzie w mojej prywatnej galerii.
Moglbym sie teraz w niego wpatrywac godzinami, nie myslalem ze wyglad az tak sie zmieni (na plus oczywiscie
).
Co do zachowania gum na drodze i szosie bede mogl cos powiedziec dopiero po wizycie u mechanika.
Post moze nie jest w odpowiednim watku [dziale], wiec niech ktos mu moze zaproponuje inna miejscowke
...oczywiscie nie obylo sie bez problemow

Aby kola mogly bez przeszkod skrecac, musialem zdemontowac laczniki pomiedzy progiem a nadkolem:
Jesli chodzi o zderzak, to z jednej strony przechodzi "na styk" zostaje jakies 1-2mm, natomiast z drugiej ociera. Podejrzewam ze jest tak za sprawa staranowania bramy garazowej


Ponizej kilka fotosow jak wyglada moj EX na BFG AT 31x10.5x15 i Dotz Dakar 8.5x15 ET -20, a wiecej jakby ktos chcial to znajdzie w mojej prywatnej galerii.
Moglbym sie teraz w niego wpatrywac godzinami, nie myslalem ze wyglad az tak sie zmieni (na plus oczywiscie

Co do zachowania gum na drodze i szosie bede mogl cos powiedziec dopiero po wizycie u mechanika.
Post moze nie jest w odpowiednim watku [dziale], wiec niech ktos mu moze zaproponuje inna miejscowke
