ASB regulacje
: 2008-04-20, 10:19
Po prośbie znów piszę. Zanim zawiozę mojego potworka do mechanika chciałbym spróbować swoich sił i podregulować co się da i zobaczyć czy to coś da. Szukałem na hamerykańskim i naszym forum i znalazłem fajne intrukcje regulacji pasów w skrzyni (nie muszę dodawać kto je napisał i "opstrykał" u nas
) ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji co zrobić z linką kick-down. Może to śmieszne pytanie i robi się to banalnie prosto ale znalazłem tylko 2 linki w amerykańskim forum ale bez zdjęć i napisane jak dla kogoś kto dokładnie wie gdzie co jest i co z tym robić. A ja nie wiem 
Czytałem sporo o problemach ze skrzyniami i kurcze jednak najwięcej rozwiązań podobnych do moich problemów załatwiało się regulacją (ew. wymianą modulatora lub udrożnieniem/uszczelnieniem linii podciśnienia) a dopiero ostateczną metodą było rozgrzebywanie ASB. Tak wiem, mam wyciek ale jest on niewielki (spada jakaś kropla ATF'u raz na kilka/kilkanaście godzin i tyle) i może mógłbym jeszcze poczekać z wymianą uszczelniaczy (tym bardziej, że ATF w skrzyni wygląda na dość świeżutki) i uzbierać większą ilość kasy żeby być przygotowanym na ew. znaleziska i zrobić to jak należy.


Czytałem sporo o problemach ze skrzyniami i kurcze jednak najwięcej rozwiązań podobnych do moich problemów załatwiało się regulacją (ew. wymianą modulatora lub udrożnieniem/uszczelnieniem linii podciśnienia) a dopiero ostateczną metodą było rozgrzebywanie ASB. Tak wiem, mam wyciek ale jest on niewielki (spada jakaś kropla ATF'u raz na kilka/kilkanaście godzin i tyle) i może mógłbym jeszcze poczekać z wymianą uszczelniaczy (tym bardziej, że ATF w skrzyni wygląda na dość świeżutki) i uzbierać większą ilość kasy żeby być przygotowanym na ew. znaleziska i zrobić to jak należy.