ze skrzynią biegów nic narazie nie wiem.skrzynia za szybko zmienia biegi i przy stałej prędkości 50km/h zamienia biegi 3-4 na zmianę.dałem sobie chwilowo z nią luz i zabrałem się za resztę.
tarcze,klocki wymienione,szczęki ręcznego również,tłoczki i prowadnice przeczyszczone i nasmarowane.założone osłony tarcz z przodu,wymienione śruby od regulacji zawieszenia z przodu-można sobie kręcić do woli i przód podnosi się znacząco.przy okazji chciałem przetestować mój pomysł z podłożeniem np.blachy pod łoże drążka i tu zdziwienie.zdjąłem osłonę regulatora a w tym ex jest to zupełnie inaczej rozwiązane.do ramy jest przyspawana blacha w kształcie pasującym do górnej części regulatora i nie ma tam nic więcej.jak rozbierałem zawiechę u Radka była tam prostokątna wnęka w ramie i w niej plastikowa forma o którą opiera się regulator.wychodzi na to że ex II różnią się w budowie ramy.ciekawe w którym roku zaszły zmiany.