Strona 1 z 2
Victoria
: 2007-08-25, 20:43
autor: lekwp

Właśnie wymieniłem przewody!!! Gary Gliter grają wszystkie 6!!! [dla starszych co G.G. pamiętają to czują rocka i wiedzą o co chodzi, młodsi niech poszukają nagrań, bez urazy]
Teraz tylko oleje do wymiany, 4x4 postaram sie coś podziałać,choć nie obiecuję,bo brak czasu.... Pozdro dla Wszystkich W.
Re: Victoria
: 2007-08-25, 21:06
autor: chevidan
nie da się podciągnąć,a za luźny raczej też nie może być.ile masz przebiegu?
Re: Victoria
: 2007-08-25, 21:18
autor: lekwp
160 000 km
Re: Victoria
: 2007-08-25, 21:30
autor: chevidan
no to masz dopiero co dotarty silnik,gdzie tam luzy łańcucha.dlaczego sądzisz że coś z łańcuchem jest nie tak?
Re: Victoria
: 2007-08-25, 21:37
autor: lekwp
Śłychać metaliczne stuki jakby coć obijało się o obudowę,świece mi przysłali dopiero dzisiaj, teraz zobaczę czy kable nie mają przebicia. Elektryka nie dawałaby metalicznych stuków zapewne i jak już pisałem chodzi jak na 3-4 garach.
Re: Victoria
: 2007-08-25, 21:49
autor: chevidan
przy bardzo nierównej pracy silnika może być słychać różne dźwięki,ale przyczyny takiej pracy silnika szukał bym raczej w silniku.mogą być świece,zawór,uszczelka pod głowicą,rozrząd nie powoduje takiego efektu.czy to się stało nagle czy się nasilało(nierówna praca silnika)?w jakich okolicznościach?
Re: Victoria
: 2007-08-25, 22:21
autor: lekwp
Nasilało się, przez dłuższy czas jakby 1 gara brakowało gorzej na gazie lepiej na benzynie,aż tu nagle Panie dzieju kilka dni [no z 10] temu podczas jazdy jakby z 3 gary wysiadły. Telepie bryką jak w 2 dniu kaca, dzisiaj popsikałem elektrosprayem co tam można chwilę jakby równiej pracował,albo ja tak chciałem i znowu delira i pojawiły się te stuki.
Re: Victoria
: 2007-08-25, 22:30
autor: chevidan
zawór lub uszczelka pod głowicą między cylindrami.
Re: Victoria
: 2007-08-25, 22:32
autor: chevidan
sprawdź jeszcze kompresję ale tak na 99% to co napisałem.
Re: Victoria
: 2007-08-25, 22:36
autor: lekwp
Jak się sprawdzi to wiele to będzie kosztowało o ile się orientujesz,czywiście...
Re: Victoria
: 2007-08-25, 22:39
autor: chevidan
sprawdzenie czy naprawa?
Re: Victoria
: 2007-08-25, 22:50
autor: lekwp
Jak nie będzie kompresji to trza będzie rozebrać więc tak jak sugerujesz koszt uszczelki czy kompletu [nie wiem] a co do zaworów to jestem kompletne nemo,czy to mógł paść jeden czy więcej i ile kosztują,jak się je kupuje komplety naprawcze czy jak? etc.
Re: Victoria
: 2007-08-25, 23:08
autor: chevidan
jak nie będzie kompresji na jakimś cylindrze(lub na dwóch)to musisz zdjąć głowice.jak już tyle będziesz miał rozebrane to szkoda pod drugą głowicą zostawiać starą uszczelkę więc lepiej zmienić obie.porządne uszczelki to około 300zł dwie szt.co do roboty to nie wiem gdzie trafisz powinno wystarczyć 1000zł z materiałem.jeżeli zawór to wymiana wystarczy tylko tego uszkodzonego + doszlifowanie go do gniazda.zawory nie są drogie ale w polsce może być problem żeby go kupić.w razie co mam używki.zaoferował bym swoją pomoc ale ty zdaje się z częstochowy jesteś więc to nie przejdzie.nawet jak bym przyjechał z narzędziami to paliwo by za drogo wyszło.
Re: Victoria
: 2007-08-25, 23:25
autor: lekwp
Cóż trzeba się brać do diagnostyki i pomyślimy co dalej. Dzięki za porady.Pozdro
Re: Victoria
: 2007-08-27, 23:42
autor: Adrian
Słyszę w swoim silniku jakieś dzwonienie stukanie nie wiem jak to nazwać, słychać bardziej przy wyższych obrotach i przy większym obciążeniu, jak obsłuchiwałem na P i N (mniej słychać), wydaje mi się, że hałas dochodzi raczej gdzieś z dołu samochodu niż od silnika, a nawet z wydechu (może się jakoś niesie), a jak jadę to znowu słyszę go po lewej bardziej po stronie silnika, stało się to po zmianie olejów i filtrów – być może zbieg okoliczności, już zresztą pytałem na tym „drugim” forum, napisaliście mi, że w silniku lepszy byłby 5W30 niż 10W40 czy zmiana może pomóc?, A może sprzedający coś dolał do poprzedniego oleju i dlatego nie słyszałem przed wymianą? Jak myślicie to rozrząd czy raczej coś innego? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.