Strona 1 z 2
Lift
: 2008-05-31, 23:30
autor: Sagi74
Po kolejnej wizycie u Wajca i oglądnięciu aut Wajca Fotomyszy i Hamme nie wytrzymałem i wziąłem się do roboty.
Grzesiak mnie straszył trudnościami z wybijaniem śrub z resorów ale:
wymiana wieszaków tył + podkręcenia przód - 70 minut

a jedną śrubę ręką wyjmałem (się ma te rączki) - ciężko - spasowana ale wyszła. A potem już tylko delektowanie się widokiem autka i chłodem piwka.
Niestety lewy tył trochę siedzi - trzeba będzie dać resorki do klepania.
Ale pytanko do was:
- śruby zostawiłem oryginalne ale wieszaki made in Wajc są grubsze i nakrętka wchodzi tylko 3/4 nasrubę - wystarczy czy wy wymienialiście na dłuższe?
Re: Lift
: 2008-05-31, 23:51
autor: kasper3211
wymiń koniecznie wszak chodzi o twoje bezpieczeństwo/pełna nakrętka + 3 zwoje na zewnatrz.
Re: Lift
: 2008-05-31, 23:58
autor: Sagi74
wymiń koniecznie
planuję tylko przy wymianie wieszaków nie miałem takich srub...
chodzi o twoje bezpieczeństwo
Ale to pracuje raczej tak, że nie powinno się wysunąć
lift
: 2008-06-01, 08:23
autor: gregor-ros1
Tak was słuchając wy lifciarze zaczyna i mnie kusić na subtelnie delikatne lifty.Jak tylko uporam się z ASB to zakładam fam-fary400db no a potem chyba lekko zaliftuję.Jak zrobić tył to już wiem,ale zdradzcie mi jak wy podkręcacie przody???
Re: Lift
: 2008-06-01, 08:24
autor: Rad-T
gregor-ros wpisz lift na drazkach w wyszukiwarce i znajdziesz - pare razy juz opisywalismy dokladnie jak to zrobic

lift
: 2008-06-01, 08:29
autor: gregor-ros1
No dzięki Rad-T za wskazanie kierunku,bo ja do tej pory byłem zafascynowany samą jazdą tak cudowną maszyną i nie interesowały mnie jej modyfikacje,no ale teraz i tak stoi na ASB więc mam trochę czasu do namysłu no i do roboty.
Re: Lift
: 2008-06-01, 20:24
autor: Jankes
widzę, że choroba jest zaraźliwa...

Re: Lift
: 2008-06-01, 21:50
autor: ŁYSY
Gdzie kupić takie dłuższe śruby i ( chyba tulejki w komplecie ) do grubszych wieszaków? Ja chcę wymienić jeszcze te w przednim mocowaniu piór resorów. Obecnie po wymianie i zostawieniu oryginalnych śrub, jest tak zrobione, że śruba nie wychodzi z nakrętki.
Re: Lift
: 2008-06-01, 21:56
autor: Sagi74
Gdzie kupić takie dłuższe śruby
W sklepie ze śubami? Tylko o odpowiedniej klasie wytrzymałości myślę że 10.9 wystarczy.
chyba tulejki w komplecie
Jeśli już to kompletne polibusze ma sens wymieniać:
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/126/4608.html
Re: Lift
: 2008-06-01, 22:02
autor: kszesz
Gdzie kupić takie dłuższe śruby .
Omawiałem teoretycznie ten temat kiedyś z zaprzyjaźnionym mechanikiem i polecał mi zastosowanie szpilek od głowicy żuka. Nie sprawdzałem tego bo chwilowo temat wieszaków i liftu odpuszczam ale chyba warto sprawdzić bo ten towar jest powszechnie dostępny.
Re: Lift
: 2008-06-01, 22:42
autor: chevidan
te śruby się nie rozkręcą same.dodatkowo w większości ex jest hak holowniczy i śruby nawet bez nakrętek się nie wysuną.gdyby nawet nie było haka i nakrętka by się odkręciła to po wysunięciu się z pierwszej części wieszaka śruba się zakleszczy i nie wypadnie na 100%.jeżeli ktoś ma chęc to może sobie wymienić na dłuższe ale to zbędna robota.u siebie mam skręcone na oryginalnych śrubach i nawet nie zaglądam czy są na miejscu bo nie mają wyjścia.
Re: Lift
: 2008-06-02, 21:39
autor: Dawid
siebie mam skręcone na oryginalnych śrubach i nawet nie zaglądam czy są na miejscu bo nie mają wyjścia.
dokladnie tak samo.
Re: Lift
: 2008-06-02, 23:09
autor: Sagi74
Podniosłem go do góry wcześniej wymieniłem opony i felgi - i była tragedia w prowadzeniu twardy jakiś i go rzucało po drodze...
Dziś mnie olśniło - sprawdziłem ciśnienie w oponach - założenie opon trwało 15 min! czterech chłopaków chwyciło każdy swoją oponę i szybko się uwinęli ale napompowali każdy wg własnego uznania. 1 koło 4 atm. drugi e 3 atm. dwa kolejne 2,5 i 2,3 at.
Doprowadziłem do porządku i wreszcie jest ok.
Re: Lift
: 2008-06-03, 13:08
autor: Jankes
dokładnie jak u mnie ostatnio... auto było sztywne jak cholera... szukałem powodu w zawieszeniu a później okazało się, że wszystkie opony miały prawie po 4 atmosfery...
Re: Lift
: 2008-06-05, 22:07
autor: jash
Kurcze, tego nie testowałem. Przecież jak się wymienia opony to z założenia są pompowane tak samo. Nawet mi do głowy nie przyszło sprawdzać po fachowcach. Kurna, człowiek wciąż się uczy.
Pozdrawiam