Strona 1 z 1

Re: obroty na OD i D

: 2008-09-18, 14:00
autor: Leszek
Adam 2411 - sprawdź czy rzeczywiście włącza Ci nadbieg , bo 2000rpm to powinno być ponad 90km/h przy nadbiegu. Mialem podobnie gdy mialem rozlączona kostke od OD.

Re: obroty na OD i D

: 2008-09-18, 15:41
autor: adam2411
Adam 2411 - sprawdź czy rzeczywiście włącza Ci nadbieg , bo 2000rpm to powinno być ponad 90km/h przy nadbiegu. Mialem podobnie gdy mialem rozlączona kostke od OD.
60 na godzine to jakieś niecałe 1500 obrotów,więc chyba sie włancza- skrzynka tak chodzi że ciężko wyczuć kiedy zmieniaja się biegi

Re: obroty na OD i D

: 2008-09-18, 15:58
autor: Leszek
Przy tych obrotach to chyba jeszcze nie przełączy na OD.Łatwo sprawdzić czy przełącza obserwując obrotomierz. Jazda 60km/h nie jest wcale taka ekonomiczna.Mój najmniej pali w przedziale 80 - 100km/h. A jeżeli chodzi o jakość gazu to można by książkę napisać. Tankując na różnych stacjach różnice w spalaniu dochodzą do 5 l/ 100km. Nawet na jednej stacji zdarzają się różnice w zależności od dostawy.

Re: obroty na OD i D

: 2008-09-19, 09:00
autor: adam2411
Adam 2411 - sprawdź czy rzeczywiście włącza Ci nadbieg , bo 2000rpm to powinno być ponad 90km/h przy nadbiegu. Mialem podobnie gdy mialem rozlączona kostke od OD.
u mnie 2000 obrotów to jakieś 80 na godzinke - i napewno jest to nadbieg - dzisiaj liczyłem spadki obrotów . praktycznie nadbieg wrzuca sie u mnie przy 55 /h

Re: obroty na OD i D

: 2008-09-21, 21:31
autor: Krzysztof Kurek
Adam 2411 - sprawdź czy rzeczywiście włącza Ci nadbieg , bo 2000rpm to powinno być ponad 90km/h przy nadbiegu. Mialem podobnie gdy mialem rozlączona kostke od OD.
u mnie 2000 obrotów to jakieś 80 na godzinke - i napewno jest to nadbieg - dzisiaj liczyłem spadki obrotów . praktycznie nadbieg wrzuca sie u mnie przy 55 /h
A ja mam 2000 obr. przy 100km/h, coś chyba masz nie tak. Przy 55km/h załącza się lock up czyli bieg bezpośredni.
Pozdrawiam

Re: obroty na OD i D

: 2008-09-21, 21:42
autor: Leszek
A ja mam 2000 obr. przy 100km/h, coś chyba masz nie tak. Przy 55km/h załącza się lock up czyli bieg bezpośredni.
Pozdrawiam
Masz rację , OD załącza dopiero przy ok 70 km/h ,dlatego coś u Adama 2411 nie gra.Sprawdzałem to na obydwu autach ,USA i Europa.

Re: obroty na OD i D

: 2008-09-22, 18:41
autor: adam2411
ok macie rację - wyjechałem na autostradę i jest tam jeszcze jeden bieg, przy 100 ok 2000 obr- no i dość kulturalnie 180 i odcięcie, ciekawo jaki szybki jest bez odcięcia.

Re: obroty na OD i D

: 2008-09-22, 19:18
autor: Krzysztof Kurek
ok macie rację - wyjechałem na autostradę i jest tam jeszcze jeden bieg, przy 100 ok 2000 obr- no i dość kulturalnie 180 i odcięcie, ciekawo jaki szybki jest bez odcięcia.
Raczej nie sprawdzaj, bo w najlepszym przypadku odwiedzisz krajobraz na bank sunąc na dachu...

Re: obroty na OD i D

: 2008-09-22, 19:36
autor: hercula
Jako mało doświadczony muszę zadac to pytanie.

Z tego co piszecie powyzej, jadac sobie po Wrocławiu do D, jak rozwine prędkośc 70-100 km/h to mój potwór powinien się przestawi sam z D na OD , ja jeżdzę po mieście na D bo tak mi sie bardziej podoba, ale nie udało mi sie wychwycic momentu kiedy przeskakuje na OD, moze dlatego że wzkażnik od wajchu biegów jest na D tak jak go ustawiłem rozpoczynając jazdę

Mój potwór to 1 z 92 roku.

Co do gazu to jestem za głupi na takie gadanie.

Re: obroty na OD i D

: 2008-09-22, 19:53
autor: hercula
Z tą wajcha to sie domyslałemże sama nie przeskoczy.
Ale znowu jestem mądzrzejszy.