Re: obroty na OD i D
: 2008-09-18, 14:00
Adam 2411 - sprawdź czy rzeczywiście włącza Ci nadbieg , bo 2000rpm to powinno być ponad 90km/h przy nadbiegu. Mialem podobnie gdy mialem rozlączona kostke od OD.
Forum użytkowników i fanów Forda Explorera
https://www.explorerfanklub.org.pl/
60 na godzine to jakieś niecałe 1500 obrotów,więc chyba sie włancza- skrzynka tak chodzi że ciężko wyczuć kiedy zmieniaja się biegiAdam 2411 - sprawdź czy rzeczywiście włącza Ci nadbieg , bo 2000rpm to powinno być ponad 90km/h przy nadbiegu. Mialem podobnie gdy mialem rozlączona kostke od OD.
u mnie 2000 obrotów to jakieś 80 na godzinke - i napewno jest to nadbieg - dzisiaj liczyłem spadki obrotów . praktycznie nadbieg wrzuca sie u mnie przy 55 /hAdam 2411 - sprawdź czy rzeczywiście włącza Ci nadbieg , bo 2000rpm to powinno być ponad 90km/h przy nadbiegu. Mialem podobnie gdy mialem rozlączona kostke od OD.
A ja mam 2000 obr. przy 100km/h, coś chyba masz nie tak. Przy 55km/h załącza się lock up czyli bieg bezpośredni.u mnie 2000 obrotów to jakieś 80 na godzinke - i napewno jest to nadbieg - dzisiaj liczyłem spadki obrotów . praktycznie nadbieg wrzuca sie u mnie przy 55 /hAdam 2411 - sprawdź czy rzeczywiście włącza Ci nadbieg , bo 2000rpm to powinno być ponad 90km/h przy nadbiegu. Mialem podobnie gdy mialem rozlączona kostke od OD.
Masz rację , OD załącza dopiero przy ok 70 km/h ,dlatego coś u Adama 2411 nie gra.Sprawdzałem to na obydwu autach ,USA i Europa.A ja mam 2000 obr. przy 100km/h, coś chyba masz nie tak. Przy 55km/h załącza się lock up czyli bieg bezpośredni.
Pozdrawiam
Raczej nie sprawdzaj, bo w najlepszym przypadku odwiedzisz krajobraz na bank sunąc na dachu...ok macie rację - wyjechałem na autostradę i jest tam jeszcze jeden bieg, przy 100 ok 2000 obr- no i dość kulturalnie 180 i odcięcie, ciekawo jaki szybki jest bez odcięcia.