a ja prowadziłem wzystkie nowe kable;p od wzmacniacza;p no ale coz...;p
Z tego co wygooglowalem to sa dostepne "przelotki" co je podłączasz zamiast wzmacniacza (taki bypass). Wygooglowalem to w USA. Wtedy nie tniesz kabli na wtyczce przy wzmacniaczu. Ale towja wersja jest jakas inna niz moja, bo wyglada ze moja wersja auta nie miala wzmacniacza (nie mam nic na prawym nadkolu), a miernikiem jak mierzylem pary kabli "głośnikowych" to otrzymywałem wszędzie 6 OHm, czyli raczej moja wersja jakas uboga bez wzmacniacza byla...
A i jeszcze drobna rada dla tych co będą montować radio DIN e EXiu. Ponieważ "kieszeń" DIN jest dosyć płytaka, a bezpośrednio pod nią jest nieosłonięty mechanizm do sterowania nawiewami i klimą, to ja na tej szynie co się do niej montuje oryginalne radio położyłem kawałek grubej tektury. Dzięki temu mam pewność że wsuwając radio w kieszeń żaden z dorobionych kabelków nie spadnie mi w dół i nie będze utrudniał przesuwania dźwigienek temperatury / kierunku nawiewu.
Kolejna rada. U siebie zwarłem wejścia do radia - Battery i Igniotion po stronie radia i zasilam radio z zółtego przewodu Explo. Dzięki temu radia mogę słuchać na postoju. Niestety Explo podaje napięcie na kabel Ingnition tylko jak pracuje silnik, co w zasadzie nie pozwala korzystac z radia na postoju. Oczywiście rada dla tych co radia nie zostawiają włączonego wychodząc z auta
No dobra radio to byla pierwsza dłubaninka - taka symboliczna. Jutro jadę pokazać mojego EXa mechanikowi. Ciekawe co powie. Na dzień dobry wymieniam wszystkei filtry i oleje no i coś trzeba będzie o konserwacji podwozia myśleć... coby rdzę pogonić nieco.