Orurowanie
: 2009-01-15, 12:34
To znów ja
Postawiłem dziś swoje explo do firmy w której wcześniej pracowalem, zleciłem zrobienie rur progowych. Te które mam u siebie zostaną wywalone. Zamówiłem fi 60, z polerowanej kwasówki, z półokrągłymi zakończeniami. Rura nie będzie ograniczać prześwitu, bo będzie zamontowana praktycznie na wysokości oryginalnego progu, tak wysoko zeby dalo się otworzyć drzwi (ok 10mm prześwitu między drzwiami i rurą). Na dniach powinno być zrobione.
Jest opcja wykonania innych elementów z kwasiaka lub stali na zamówienie. Mój ex będzie tam stał jako ośrodek badawczo rozwojowy
Rozmawiałem także o takich rzeczach jak:
-orurowanie przednie (kangury)
-uchylane mocowanie koła zapasowego na tylnej klapie
-rury progowe z wypełnieniem z kwasówki ryflowanej (całe progi, parapety)
-bagażniki dachowe
-uchwyty na wyciągarki i uchwyty na halogeny
-inne udziwnienia wg zachcianki klienta.
Byliby jacyś chętni? Możliwość wykonania w czarnej stali, kwasówce lub aluminium. Za kilka dni będzie foto rur progowych i wycena. Ktoś byłby chętny na coś innego? Bym to zrobił w następnej kolejności, będzie dopasowane do mojego Explo I, tak więc montaż nie przyspoży kłopotów. Co o tym sądzicie?

Jest opcja wykonania innych elementów z kwasiaka lub stali na zamówienie. Mój ex będzie tam stał jako ośrodek badawczo rozwojowy

-orurowanie przednie (kangury)
-uchylane mocowanie koła zapasowego na tylnej klapie
-rury progowe z wypełnieniem z kwasówki ryflowanej (całe progi, parapety)
-bagażniki dachowe
-uchwyty na wyciągarki i uchwyty na halogeny
-inne udziwnienia wg zachcianki klienta.
Byliby jacyś chętni? Możliwość wykonania w czarnej stali, kwasówce lub aluminium. Za kilka dni będzie foto rur progowych i wycena. Ktoś byłby chętny na coś innego? Bym to zrobił w następnej kolejności, będzie dopasowane do mojego Explo I, tak więc montaż nie przyspoży kłopotów. Co o tym sądzicie?