na 90% shift stanął w położeniu 4x4 HI i dla tego masz takie objawy
to jest rocznik 99 - II shift motor ma położenia:
L - załączone niższe przełożenie reduktora
N - neutral - brak przekazywania napędu
H - normalne przełożenie i w tym położeniu ma byc czy to 4x2 czy 4x4
mrygające kontrolki od napędów są objawem błędów shiftmotorka
miganie kontrolek oznacza, że układ sterujący 4x4 dostaje nieprawidłowe informacje - czyli brak styków na kostce, uszkodzony któryś z czujników obrotów wałków w reduktorze czy też cewka w reduktorze, jak również położenie shift motorka.
pytałem sie w twoim poprzednim poście zapytam raz jeszcze:
Podnieś jedno przednie koło, wrzuc na skrzyni N (zabezpiecz wcześniej koła z drugiej strony klockami) i spróbuj przekręcic tym kołem, jak się nie da znaczy trzeba zajrzec do reduktora.
Jak miałeś zmieniany shift motor - kompletny z czujnikami? czy czujniki nie zostały zamienione miejscami?