Prostowanie ramy
: 2009-04-15, 16:06
Witam ponownie po dłuzszej przerwie,
Stałem sie posiadaczem nastepnego explorerka 2000 rok LIMITED, bardzo ładny,przebieg orginalny 75tys, w pazdzierniku nowy rozrzad na kwote 2000Euro zrobiony w niemczech, a w listopadzie nowa instalacja PRINS, tylko mała wada dostał lekko w "dupe" i zaczep(hak) pociagnoł tylnia podłuznice i przełamał. Moje pytanie takie czy ktos sie spotkał z tkim przypadkiem i czy mozliwe jest oddciecie kawałka i wspawanie nowego z innej ramy.
Szkoda mi tego auta rozbierac na czesci, chciałbym go zrobic. Prosze o porady starszych wyjadaczy.
A moze ktos zainteresowany takim modelem.????
Stałem sie posiadaczem nastepnego explorerka 2000 rok LIMITED, bardzo ładny,przebieg orginalny 75tys, w pazdzierniku nowy rozrzad na kwote 2000Euro zrobiony w niemczech, a w listopadzie nowa instalacja PRINS, tylko mała wada dostał lekko w "dupe" i zaczep(hak) pociagnoł tylnia podłuznice i przełamał. Moje pytanie takie czy ktos sie spotkał z tkim przypadkiem i czy mozliwe jest oddciecie kawałka i wspawanie nowego z innej ramy.
Szkoda mi tego auta rozbierac na czesci, chciałbym go zrobic. Prosze o porady starszych wyjadaczy.

A moze ktos zainteresowany takim modelem.????
