Jak zmienic wysokosc zawieszenia... w dól
: 2009-05-01, 22:28
Witam
Co prawda wszyscy na tym forum chca liftowac swoje auta ale ja (jak zwykle okoniem) chcialbym go obnizyc.
Juz taki mam charakter ze denerwuje mnie moda (tzn to co wszyscy w danym czasie chca miec) wiec skoro wszyscy obnizaja auta osobowe, a podwyzszaja terenowe to ja postanowilem obnizyc terenowke. Nie jest to nieprzemyslany happening ale szerroko zakrojona strategia. Nastepnym etapem bedzie uturbienie silnika i flowmaster na wydechu. Pozniej moze jakis restyling wnetrza.
Ale wracajac do tematu. Twardosc auta jest nawet zbyt duza wiec z przodu pewnie wystarczy skrocic sprezyny. Tylko, ze wolalbym zrobic to profesjonalnie.
Problem moze sprawic tyl auta. Jak go obnizyc?
Wstepnie sie orientowalem i nie bardzo wiem co moglbym zrobic. Skrocenie wieszakow da max 3-4cm. Odjecie jednego piora zmieni twardosc... Nie mam pojecia. Moze jakies rady?
Nie chce zeby ktos oskarzyl mnie o profanacje. Planuje kupic drugiego Ex1 i zrobic typowo pod off-road jednak
tego chcialbym miec w styli RangeRover Sport.
Co prawda wszyscy na tym forum chca liftowac swoje auta ale ja (jak zwykle okoniem) chcialbym go obnizyc.
Juz taki mam charakter ze denerwuje mnie moda (tzn to co wszyscy w danym czasie chca miec) wiec skoro wszyscy obnizaja auta osobowe, a podwyzszaja terenowe to ja postanowilem obnizyc terenowke. Nie jest to nieprzemyslany happening ale szerroko zakrojona strategia. Nastepnym etapem bedzie uturbienie silnika i flowmaster na wydechu. Pozniej moze jakis restyling wnetrza.
Ale wracajac do tematu. Twardosc auta jest nawet zbyt duza wiec z przodu pewnie wystarczy skrocic sprezyny. Tylko, ze wolalbym zrobic to profesjonalnie.
Problem moze sprawic tyl auta. Jak go obnizyc?
Wstepnie sie orientowalem i nie bardzo wiem co moglbym zrobic. Skrocenie wieszakow da max 3-4cm. Odjecie jednego piora zmieni twardosc... Nie mam pojecia. Moze jakies rady?
Nie chce zeby ktos oskarzyl mnie o profanacje. Planuje kupic drugiego Ex1 i zrobic typowo pod off-road jednak
