Strona 1 z 1

rurki podcisnienia

: 2009-06-07, 15:43
autor: mirsa
fachmani co mi silnik wymieniali coś chyba pomieszali ,silnik z anglika czyli trzeba było kilka elementów zamienić miejscami ,silnik na 100% dobry a zachowuje sie jak przed wymiana mam wiec kilka pytań do szanownego grona explomaniaków:
co to za zawory bo teraz mam zamontowany tylko 1
http://www.fotohost.pl/files/1629_uijoh/SNC00164
gdzie ida i do czego powinny być podłączone te rurki 3 i 4
http://www.fotohost.pl/files/1630_gb7kn/SNC00167.jpg
od czego jest ten kabel (wychodzi z wiązki przew. idących do wtryskiwaczy
http://www.fotohost.pl/files/1631_ubayi/SNC00168.jpg
czy te kolektory są zamienne
http://www.fotohost.pl/files/1632_smuth/SNC00169.jpg
o ile się nie mylą to powinien być EGR jak go pod podłaczyć (ta biala rurka wchodzi pod akumulator do jakiegoś zaworu
http://www.fotohost.pl/files/1633_qoapa/SNC00172.jpg

Re: rurki podcisnienia

: 2009-06-07, 18:02
autor: mika

Re: rurki podcisnienia

: 2009-06-07, 19:20
autor: kasper3211
Pytanie pierwsze-zawór nr 1 steruje zaworem EGR z pytania nr 3
-zawór nr 2 steruje zaworem którego angole nie mają -różnica między kolektorami z ostatniego pytania.
-rórki 3 i 4 musisz sprawdzic gdzie są podłączone z drugiej strony i troszke podedukowac ,jedna rórka idzie jeszcze do zaworu z lewej strony pod lampą który puszcza opary benzyny ze zbiornika.

Re: rurki podcisnienia

: 2009-06-09, 15:58
autor: mirsa
mniej więcej podłaczyłem wszystkie rurki.bo mechaniole łączyli jak im pasowało.ale nadal jest ten sam problem czyli po wrzuceniu biegu gaśnie a na luzie się dławi .zauważyłem jedno że chyba w ogóle nie działa czujnik przy przepustnicy bo jak zdejmę wtyczkę to żadnej reakcji ,podmieniałem na inny ale to samo, co jeszcze sprawdzić?

[ Dodano: 2009-06-14, 17:15 ]
ale dalej jest problem , pytanie jak jest z podłączeniem dolotu i powrotu paliwa. w modelu z 97 są dwie rurki idące ze zbiornika do listw wtryskiwaczy jeden dolot drugi powrót a w moim z 99 mam tylko jedną rurkę dolotu paliwa i zawór sterowany podciśnieniem na jednej z listw wtryskiwaczy . jest chyba za duże ciśnienie 4 bar . a powinno być 2,5bara , no chyba że źle doczytałem , co z tym można zrobić, cały czas dymi mi na czarno tak jakby nie przepalał paliwa