Jestem po kalibracji kompa benzyny. Czasy wtryskow (short i long) byly dosc mocno poprzestawiane - zapewne od instalacji gazowej. Powinny oscylowac w granicach -2% +2% a smigaly gdzies kolo -6% -8% co automatycznie przekladalo sie na zla reakcje na pedal gazu przy przyspieszaniu i probie porzadnego kickdowna.
Auto po kalibracji odzyskalo dynamike - znowu reaguje na pedal gazu jak nalezy od razu przyspiesza i przy konkretnym wcisnieciu robi mocny kickdown do trojki wchodzac na 4-5 tys obrotow. Czasem jeszcze minimalnie wachnie sie kolo 3 tys obrotow dajac ciut za duza mieszanke (minimalnie zalewa) ale natychmiast jest korekta i ciagnie dalej. Pozostalo mi teraz mozolnie i dokladnie doprowadzic do tego samego stanu instalacje LPG ktora na wtryskach miala czasem +35/40% wiec potezna roznica ktora powodowala zalewania auta. Generalnie jestem z zabiegu bardzo zadowolony
ponizej maly wykresik z reakcji auta i czasow wtryskow.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...