Mam Inny Reduktor?
: 2010-01-08, 19:26
Miałem problem-wał przedni jest zapięty niezależnie od położenia przełącznika-2WD, 4WD Auto 4WDLow, a on cały czas jak wmurowany
-i tylko sprzęgiełko przedniego mostu odpina przód. Shiftmotorek do kontroli-i tu zdziwko-na reduktorze rozpiska inna niż na forumowych fotkach. U mnie jest H-N-L i przełącza tylko między H i L nima odpinania wału, zaginęło 2H- shift motorek ma tylko 2 pozycje-N rozpina na chwilę reduktor ze skrzynią-w trakcie przejścia pomiędzy L i H. Samochód ma pono Control Trac (tak ma napisane)- to jak realizowane jest 4WD Auto-które zmieni wg instrukcji procent mocy przekazywany na przód w zależności od uślizgu tyłu ?-czy jest tylko chwilowe doinnie pzodu przez spzęgiełko mostu-raz krócej, a raz dłużej ale 50% na 50%
-W istrukcji jest inaczej...w mordę..
Może ktoś wie co to za bydlę
Aha i oczywiście nadal jest to BorgWagner 




