Jest coraz gorzej-zagadki stulecia dla znawców EXA
: 2010-01-16, 02:13
Jak kocham amerykany to Ex zaczyna mnie przerastać
1) BWM wersja II-czyli jak mieć 4x4H zamiast Auto w EXII. Kabelek do którego według podlinkowanej instrukcji należy podłączyć po przecięciu 12V, w wersji fabrycznej przesyła po włączeniu 4 Auto 0,45V-czyli jest sterownikiem a nie zasilaniem, nie wiem dlaczego to ma działać a nie spalić całe ustrojstwo po przeróbce-jakby kto miał schemat elektryki TC i GEM -utwierdziłoby mnie to w wierze
bo parę godzin straciliśmy na walce z rzeczywistością
2)sprzęgiełko przedniej półosi-czyli dopinanie przodu-podciśnienie jest na górze i na dole, elektrozawór przy przednim lewym reflektorku działa, wał przedni się obraca-przód nie zapina-czy ktoś tu ma schemacik owego wymysłu K.. i Szatana
jak wygląda mechanizm w narośli na przednim moście i co to podciśnienie porusza a raczej udaje-zaznaczam, że kumam iż sygnał z ABS zapina przy 4Auto gdy ma uślizg tyłu-ale zdążyłem lód do wrzenia tylnimi kółkami doprowadzić i nic, i na 4L też zero reakcji-przednie nie chcą pomóc
3)zaczął szwankować czujnik prędkości-po dociśnięciu wszystko było Ok, tyle,że w głupocie swej postanowiłem w takim razie wtyczkę ową oczyścić, i prędkościomierz padł-zębatka na wiertarce też nie daje odczytu-więc nie jej wina-a ja mam mrugające OD OFF, czyli brak nadbiegu, niekulturalna prace skrzyni i silnika i zero pojecia gdzie szukac rozwiazania-ma kto jaki schemat
bo publicznie spale potwora
To chyba wystarczy- Patrol zaczyna kusic

1) BWM wersja II-czyli jak mieć 4x4H zamiast Auto w EXII. Kabelek do którego według podlinkowanej instrukcji należy podłączyć po przecięciu 12V, w wersji fabrycznej przesyła po włączeniu 4 Auto 0,45V-czyli jest sterownikiem a nie zasilaniem, nie wiem dlaczego to ma działać a nie spalić całe ustrojstwo po przeróbce-jakby kto miał schemat elektryki TC i GEM -utwierdziłoby mnie to w wierze

2)sprzęgiełko przedniej półosi-czyli dopinanie przodu-podciśnienie jest na górze i na dole, elektrozawór przy przednim lewym reflektorku działa, wał przedni się obraca-przód nie zapina-czy ktoś tu ma schemacik owego wymysłu K.. i Szatana

3)zaczął szwankować czujnik prędkości-po dociśnięciu wszystko było Ok, tyle,że w głupocie swej postanowiłem w takim razie wtyczkę ową oczyścić, i prędkościomierz padł-zębatka na wiertarce też nie daje odczytu-więc nie jej wina-a ja mam mrugające OD OFF, czyli brak nadbiegu, niekulturalna prace skrzyni i silnika i zero pojecia gdzie szukac rozwiazania-ma kto jaki schemat


To chyba wystarczy- Patrol zaczyna kusic