podświetlone sa tylko oznaczenia swiateł powyzej przełącznika a o ile pamiętam to regulator ustawienia lusterek nie jest podświetlony .do włacznika to trzeba sciagnąc cale plastiki te okalajace zegary ale najpierw sam doł pod kierownico pozniej trzeba konsole z radiem wykręcic i dopiero mozna zdiąć osłone zegarów zeby sie dobrać do przełącznika świateł .A zarówki to standardowe w kazdym motoryzacyjnym .
ford explorer 98r.
Flowmaster 44 !!!
Swap engine for mustang 2010 r.
Bądź takim ojcem, żeby największą karą dla Twojego dziecka było to, że wrócisz później do domu !!!
Jeszcze jedno dodatkowe pytanko dot. podswietlenia: czy aby naprawic podswietlenie wlacznikow ogrzewania tylnej szyby i przeciwmgielnych, konieczny jest demontarz panelu, czy moze wystarczy wyciagnac same przyciski?
Pzdr.
Raczej trzeba wyciagnc cala konsole ale to tylko dwie srubki przelacznik tez jest przykrecony i tez chyba dwoma srubami.
Ostatnio zmieniony 2010-01-22, 22:13 przez MCX, łącznie zmieniany 1 raz.
ford explorer 98r.
Flowmaster 44 !!!
Swap engine for mustang 2010 r.
Bądź takim ojcem, żeby największą karą dla Twojego dziecka było to, że wrócisz później do domu !!!
Powracam do tematu podswietlenia wlacznikow.
Odkrecilem panel wraz z radiem.
Wymontowalem zespol wlacznikow wraz z regulatorem pracy tylnej wycieraczki.
I zonk!
Do podswietlenia regulatora wycieraczki jest zwykla zaroweczka z zielonym kapturkiem, natomiast we wlacznikach przeciwmgielnych i ogrzewania szyby po zdjeciu nakladki samego wlacznika ukazala mi sie nie zarowka a trapezopodobne, przezroczyste cos co raczej nie jest zarowka! Jak sie teraz dostac do samej zaroweczki? Rozmontowac caly wlacznik?
W wrazie "W" zrobie fotke.
Pzdr.
Jeszcze jedno pytanko odnosnie tych zaroweczek. Orientuje sie moze ktos jakiej mocy sa te zaroweczki? Rozumiem ze jest na 12V, natomiast moc mam do wyboru: 30,50,60 mA. Problemik moze byc jeszcze z kapturkami zielonymi. Ale to juz osobna kwestia. Gdyby ktos potrzebowal takie zaroweczki to zamawiam z tego sklepu http://www.lightmarket.pl/menu-20-WIRE_ENDED-52.html
Pzdr.
Kupowalem w tygodniu w sklepie z elektronika i placilem od 1zl do 1,5zl za sztuke. Ceny z tego sklepu internetowego troche chore- plus wysylka.... no chyba ze ktos nie ma takiego sklepu pod nosem
Co do rodzaju zaroweczki to wsadzilem 40mA i slabiej swieci niz pozostale wiec 60mA bedzie ok. Kapturek udalo sie uratowac
Ostatnio zmieniony 2010-01-31, 12:55 przez danielpoz, łącznie zmieniany 1 raz.
Postanowilem zakupic diodowe odpowiedniki. Zobacze jaki bedzie ich odcien i czy beda pasowaly do reszty podswietlenia. Jesli bedzie kicha to zakupi sie normalne zaroweczki.
no i na fotkach ten sam problem jak i u mnie, ciemne miejsca całkowicie nie widoczne na prędkościomierzu.
Wyjmowałem zegary,wymiana żarówek, czyszczenie pryzmatów rozprowadzających światło i dalej to samo.
Muszę wymyślec rozwiązanie tego problemu-może jakaś matowa folia lub cienka plexi zmatowana po jednej stronie aby rozproszyc równomiernie światło?
czy ktoś może rozwiązał w jakiś sposób te martwe pole oświetlenia prędkościomierza ?