Strona 1 z 1

KODY BLEDÓW

: 2010-07-06, 09:40
autor: LASTDRUMER
witam.wywala mi nastepujace bledy;
zapisane a tez oczekujace;
P1405-czujnik A recylkulacji spalin-niski sygnal wejsciowy
P1131-czujnik 02(bank 1,czujnik 1)-niskie napiecie
P1132-czujnik 02(bank 1,czujnik 1)-wysokie napiecie
P1151-czujnik 02(bank 2,czujnik 1)-niskie napiecie
P1152-czujnik 02(bank 2,czujnik 1)-wysokie napiecie
tu tylko oczekujace;
P0741-sprzeglo przetwornika momentu-problemy z osiagami lub zatrzymanie
P1000-obd system readiness test not complete

opisy wziolem z forum a dokladnie z postu kolegi Hubiego.
prosze o przetlumaczenie z polskiego na nasze ;-)

Re: KODY BLEDÓW

: 2010-07-06, 09:47
autor: Rad-T
wygląda na sondy lambda i EGR (recyrkulacja spalin) ale to pewnie wynikowa sond.
Auto zagazowane ? Jeśli tak to parę postów niżej (w temacie spalania 5.0) jest sporo o błędach na gazie, sondach i emulatorach :)
o nawet jesteś aktywny w tym temacie :D

Re: KODY BLEDÓW

: 2010-07-06, 09:59
autor: LASTDRUMER
no wlasnie przerabiam temat gazu i bledow ;-)
staram sie zrozumiec jak najwiecej co by bylo jak najlepiej :-D
jakby ktos dokladnie wyjasnil-to bym sie cieszyl!!!
przypuszczalem ze to cos o sady chodzi-ale raz napiecie za wysokie,raz za niskie-o co chodzi!???to mieszanka?pada sonda?co to za czujniki,banki???gdzie to szukac i jak temu dogodzic? :-P

Re: KODY BLEDÓW

: 2010-07-06, 10:12
autor: Rad-T
jeśli masz skaner - włącz analizę wskazań sond lambda w czasie rzeczywistym - zobacz czy wykres będzie sinusoidą - wartości powinny być w zakresie 0-1V.
Banki to gary :) w sensie, że masz silnik V przecież - więc i dwie strony wydechu - sondy masz po dwóch stronach. Czujnik 1 czyli sonda 1 jest przed katalizatorem.

Re: KODY BLEDÓW

: 2010-07-06, 23:31
autor: mastan
P0741- najczęstsza przyczyna to niesprawny elektrozawór TCC w skrzyni biegów .
P1000- ten błąd można pominąć ,oznacza niedokończony test systemu.