szarpnięcia nie powinno być, przy prawidłowo pracującej skrzyni powinno być bardzo płynnie, porównanie: łykasz ślinę jest płynnie
łykasz kęs kiełbasy - szarpnięcie
to tak w przenośni, właśnie jem śniadanie.... drugie
Ja typowych problemow ze skrzynia nie mam, jedynie to szarpniecie przy wyzszych predkosciach przy rozgrzanym oleju. Na zimnych chodzi dobrze.
Olej, mimo ze jest klarowny - zauwazylem ze zaczyna smierdziec, a to nie wrozy nic dobrego.
No nic... jak sie pojawia wieksze problemy ze skrzynia to czeka mnie pewnie nieunikniona powazniejsza naprawa. Przynajmniej nastawie sie do niej psychicznie
nie łam się jak wymienisz olej i nie ustąpi to dopiero wtedy zacznij sie zastanawiać, a wymień olej dynamicznie
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
faktycznie wymiana oleju pomogla
skrzynka chodzi znacznie lepiej (plynniej)
niestety olej zostal zmieniony metoda tradycyjna, nie mialem czasu ani mozliwosci zrobic tego opisywana metoda dynamiczna
nastepna wymiane planuje dokonac jednak po jakis 20 000 km, a wiec znacznie szybciej niz przewiduje to plan przegladu