Problem z kolektorem ssacym
: 2010-08-15, 21:07
Witam.
Mam Forda Explorera North Face 2000r v6 SOHC(wyprodukowanego we wrzesniu). Gdy samochod odpalany jest po dluzszej przerwie na przyklad jednego dnia, po przekreceniu kluczyka w stacyjce samochod odpali ale potrafi od razu zgasnac lub zaczynaja skakac mu obroty. Tak sie dzieje do momentu gdy silnik sie zagrzeje, wowczas wszystko wraca do normy i dziala jakby wszystko bylo wporzadku. Wymienilem w nim silnik krokowy oraz przeplywomierz i problem dalej pozostaje. Przeczytalem na waszym forum ze problem moze byc w wadliwych uszczelkach kolektora ssacego. Ile typow uszczelek moge znalesc do kolektora ssacego w silniku SOHC, mam na mysli czy posiada on uszczelki gorne i dolne, czy mozy tylko dolne lub tylko gorne (pomocne bylyby zdjecia tych uszczelek).
Z gory dziekuje za pomoc
Lukasz
Mam Forda Explorera North Face 2000r v6 SOHC(wyprodukowanego we wrzesniu). Gdy samochod odpalany jest po dluzszej przerwie na przyklad jednego dnia, po przekreceniu kluczyka w stacyjce samochod odpali ale potrafi od razu zgasnac lub zaczynaja skakac mu obroty. Tak sie dzieje do momentu gdy silnik sie zagrzeje, wowczas wszystko wraca do normy i dziala jakby wszystko bylo wporzadku. Wymienilem w nim silnik krokowy oraz przeplywomierz i problem dalej pozostaje. Przeczytalem na waszym forum ze problem moze byc w wadliwych uszczelkach kolektora ssacego. Ile typow uszczelek moge znalesc do kolektora ssacego w silniku SOHC, mam na mysli czy posiada on uszczelki gorne i dolne, czy mozy tylko dolne lub tylko gorne (pomocne bylyby zdjecia tych uszczelek).
Z gory dziekuje za pomoc
Lukasz