Przegub wewnętrzny prawy
: 2010-09-02, 15:33
				
				Witajcie, wykończy mnie to auto psychicznie i finansowo. Coś zaczęło mi chrupać przy gwaltownym dodaniu gazu, czasami rowniez przy gwaltownym hamowaniu. Po odpieciu shift motorka wszystko wskazuje na prawy przegub wewnetrzny. Czy mozna wymienic sam przegub, czy trzeba cała półoś?
Z drugiej strony zastanawiam się co bedzie jak zamówie przegub a okaze się, że na półosi jest wywalony w kosmos frez....
Chyba się czuję zmęczony tym autem. Jeszcze się okazuje, że leci uszczelniacz przedniego mostu
pozdrawiam
			Z drugiej strony zastanawiam się co bedzie jak zamówie przegub a okaze się, że na półosi jest wywalony w kosmos frez....
Chyba się czuję zmęczony tym autem. Jeszcze się okazuje, że leci uszczelniacz przedniego mostu

pozdrawiam


 i powinno się udać, na pewno trzeba założyć nowy pierścień bo ten na bank się posypie.
 i powinno się udać, na pewno trzeba założyć nowy pierścień bo ten na bank się posypie. półośkę wyjmujesz bez dotykania mostu, czeka cię tylko rozkręcanie wszystkiego od strony piasty, no i musisz wypiąć górny sworzeń, żeby odgiąć na dolnym sworzniu na tyle to coś (kolumna ? nie wiem jak to nazwać - to na czym siedzi piasta, klocki, etc) żeby wysunąć półośkę z piasty, a potem to już ją po prostu wyciągasz z mostu.
 półośkę wyjmujesz bez dotykania mostu, czeka cię tylko rozkręcanie wszystkiego od strony piasty, no i musisz wypiąć górny sworzeń, żeby odgiąć na dolnym sworzniu na tyle to coś (kolumna ? nie wiem jak to nazwać - to na czym siedzi piasta, klocki, etc) żeby wysunąć półośkę z piasty, a potem to już ją po prostu wyciągasz z mostu.