Przeskok iskry w dziwnym miejscu...
: 2010-09-26, 19:27
				
				Witam Forumowiczów!
Mam pewien problem z moim Ex. Otóż zwiewa mi iskra zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku (na gazie szarpie i "wali w rurę" aż miło , na benzynie mniej dokuczliwe) i w sobotę zrobiłem próbę ciemnościową na iskrę. Okazuje się że lekko przeskakuje na kopułce (niezbyt często) ale na dole silnika tak gdzieś między spozem obudowy wiatraka a silnikiem istna burza z piorunami. Iskry walą CAŁY CZAS bez najmniejsze przerwy. Poprzedni właściciel zmienił w zeszłym roku - jakieś 8 tys. km temu świece i kable WN (sprawdziłem w serwisie gdzie auto serwisował, że tak było naprawdę). Co może być zatem przyczyną tego bardzo dokuczliwego stanu? Ponadto czy może ktoś z Was orientuje się czy pompka paliwa od 4.0 pasuje do 5.0 bo też czas na nią?
 , na benzynie mniej dokuczliwe) i w sobotę zrobiłem próbę ciemnościową na iskrę. Okazuje się że lekko przeskakuje na kopułce (niezbyt często) ale na dole silnika tak gdzieś między spozem obudowy wiatraka a silnikiem istna burza z piorunami. Iskry walą CAŁY CZAS bez najmniejsze przerwy. Poprzedni właściciel zmienił w zeszłym roku - jakieś 8 tys. km temu świece i kable WN (sprawdziłem w serwisie gdzie auto serwisował, że tak było naprawdę). Co może być zatem przyczyną tego bardzo dokuczliwego stanu? Ponadto czy może ktoś z Was orientuje się czy pompka paliwa od 4.0 pasuje do 5.0 bo też czas na nią?
Pozdrawiam
			Mam pewien problem z moim Ex. Otóż zwiewa mi iskra zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku (na gazie szarpie i "wali w rurę" aż miło
 , na benzynie mniej dokuczliwe) i w sobotę zrobiłem próbę ciemnościową na iskrę. Okazuje się że lekko przeskakuje na kopułce (niezbyt często) ale na dole silnika tak gdzieś między spozem obudowy wiatraka a silnikiem istna burza z piorunami. Iskry walą CAŁY CZAS bez najmniejsze przerwy. Poprzedni właściciel zmienił w zeszłym roku - jakieś 8 tys. km temu świece i kable WN (sprawdziłem w serwisie gdzie auto serwisował, że tak było naprawdę). Co może być zatem przyczyną tego bardzo dokuczliwego stanu? Ponadto czy może ktoś z Was orientuje się czy pompka paliwa od 4.0 pasuje do 5.0 bo też czas na nią?
 , na benzynie mniej dokuczliwe) i w sobotę zrobiłem próbę ciemnościową na iskrę. Okazuje się że lekko przeskakuje na kopułce (niezbyt często) ale na dole silnika tak gdzieś między spozem obudowy wiatraka a silnikiem istna burza z piorunami. Iskry walą CAŁY CZAS bez najmniejsze przerwy. Poprzedni właściciel zmienił w zeszłym roku - jakieś 8 tys. km temu świece i kable WN (sprawdziłem w serwisie gdzie auto serwisował, że tak było naprawdę). Co może być zatem przyczyną tego bardzo dokuczliwego stanu? Ponadto czy może ktoś z Was orientuje się czy pompka paliwa od 4.0 pasuje do 5.0 bo też czas na nią?Pozdrawiam
 zdejmij kable - posprawdzaj świece - może w trakcie wymiany uszkodzili porcelanki, powykręcaj je i obejrzyj, ewentualnie spróbuj z kimś z V8 się umówić i podmienić na chwilę cewkę w ramach testu.
 zdejmij kable - posprawdzaj świece - może w trakcie wymiany uszkodzili porcelanki, powykręcaj je i obejrzyj, ewentualnie spróbuj z kimś z V8 się umówić i podmienić na chwilę cewkę w ramach testu. intensywnie, czy robić to w rękawiczkach itp...? Proszę o poradę.
 intensywnie, czy robić to w rękawiczkach itp...? Proszę o poradę. 
 ...
 ... .
 .