uszczelki pękają od przegrzania a jak przegrzejesz to te nasze głowice zaraz pękają zwłaszcza między zaworami
tak niestety było u mnie dlatego się mądrze
uszczelka pod głowicą to nie super hiper awaria w każdym żelazie się może zdarzyć . Ex do 94 ma mocniejsze głowice niż ex-II ohv. awaria obu tych rzeczy na raz to raczej pech a nie typowe coś
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..
Bo nie wolno jeździć z max zubożona mieszanką LPG, tak "żeby panie mało palił". W moim 318 calowym Dodge tez miałem głowice popękane na maxa. Odkąd mam instalację II gen
i odpowiedni mixer zapomniałem co to jest uboga mieszanka a spalanie spadło o 4 litry.
Ostatnio zmieniony 2010-10-23, 09:35 przez Krzysztof Kurek, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzieki wszystkim ja tam ciemny jak tabaka w rogu a silnik rzeczywiście przegrzałem jak mi wysiadł termostat możne to miało wpływ na ta uszczelkę nie daj boże głowice