mam kolejny problem z moim EX II (1998 -SOHC).

Otóź auto nie trzyma mi wysokich obrotów na silniku.
Wyląda to tak, że silnik wkręca się na wysokie obroty (np. podczas jazdy, trzymając nogę na gazie) po czym spadają one po ok trzech sekundach do wartości biegu jałowego.
Czy spotkaliście się może z takimi objawami i co ewentualnie podejżewacie jako usterkę?
Dodam jeszcze, zę miesiąc temu byłem na wymianie oleju w ASB. Przy okzaji warsztat zczytał mi kody z jednostki centralnej. Okazało się, że mam jakiś problem (świeci mi check) bo jest tzw. "błąd cylindrów".
Nie za bardzo wiem co to może oznaczać, takie sformuowanie i czy może być to powiązane z pierwszą przypadłością, którą opisałem, tzn. z brakiem wysokich obrotów?
Dzięki za pomoc.
Ps. A przy okazji zapytam się czy któś z Was był z naprawą auta we Wrocku (np. u Albana) lub w innym warsztacie i czy możecie coś polecić? Mieszkam w Legnicy i nie mam tutaj mechanikera od aut z USA, a tym bardziej zaufanego warsztatu.