Strona 1 z 9

Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 19:15
autor: LukMan
Zachcialo mi sie zrobic Body Lift w traktorze i potrzebuje troche pomocy.

Oczywiscie pytania na poczatek ( a bedzie ich ogrom, na poczatek tylko pare):

1. Czy te podkladki beda pasowaly
Patrz TU ??
2. Trzeba przedluzac uklad kierowniczy, jakies kable?

Widzialem na forum autobus czerwony Radka jak byl przerabiany, ale zbyt malo wiadomosci na ten temat.
Kazda sugestia w tym temacie bedzie rozwazana :mrgreen:

Pozdrawiam, Lukasz.

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 19:22
autor: Rad-T
3" to już sporo, trzeba przedłużać kolumnę, jest więcej kombinacji ze zderzakami, etc etc.

2" są względnie bezpieczne, nie ma kombinacji z układem kierowniczym, linką ręcznego, zderzaki i obudowę wiatraka po prostu przestawiasz wyżej na blaszkach które i tak z tego kitu nie będą pasować więc trzeba dorabiać :)

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 19:28
autor: LukMan
A gdzie mozna takowy kit 2" jeszcze zakupic? U mnie kiepsko z angielskim a w rosji i za odra tego nie ma :-/

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 19:30
autor: LukMan
Nastepne pytanie:

Czy bede musial kupic felgi z wiekszym -ET? Mam teraz et-25

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 19:56
autor: Rad-T
Kupić przecież możesz w tym samym sklepie... :lol:

http://www.usallparts.com/catalog/produ ... a99f42de6e

ET -25 będzie OK tylko standardowo trzeba pamiętać że auto poszło w górę i jeździć używając głowy, a nie tylko pedału gazu :)

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 20:04
autor: LukMan
No to juz wiem ze kupic 2 " tez mozna. Jest to praca na kilka godzin czy dni? Pytam bo pewno robic bede sam. Na forum to tylko twoj autobus po lifcie budy? Nikt sie nie chwalil wiec pytam.

A co do pedalu gazu to go nie naduzywam jak nie trza :-D
Mysle , ze stabilnosc poprawia szersze opony np. 305 , 315/70/R16.

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 20:06
autor: LukMan
Radek jeszcze pytanko:
Miales zamontowana blache oslaniajaca z dolu pod przednim zderzakiem, nie zdala egzaminu?

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 20:18
autor: Rad-T
egzaminu nie zdała bo była w pełni zabudowana - również na bokach i auto się po prostu grzało. Wystarczy taki prosty odcinek między zderzak a dolną belkę do zawiechy i będzie OK - wtedy powietrze ma jak cyrkulować.

Jankes miał jeszcze lift budy, ale ostatnio ucywilizował auto całkiem. Nie wiem czy ktoś jeszcze założył. Od początku wszyscy mieli obawy o rwanie mocowań budy i inne kłopoty, ale jakoś po dwóch latach eksploatacji nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów. Zresztą pół hameryki zakłada lift budy i to te po 3" i nikt nie miał kłopotów.

Roboty raczej na dzień/dwa zależy jak Ci pójdzie ze śrubami od budy, zderzaków, etc bo to może stanowić główny problem :) i staraj się nie zmasakrować oryginalnych poduszek pod budę bo też będą potrzebne nadal, a kosztują jakieś chore pieniądze i widziałem je tylko w USA.

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 20:22
autor: starwind
Jankes niedawno zestaw do liftu budy wystawiał na sprzedaż zapytaj może jeszcze ma

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 20:28
autor: LukMan
A te oryginalne poduszki to po co jak beda nowe dluzsze?

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 20:30
autor: Rad-T
nie będzie nowych dłuższych tylko będą wstawione dodatkowe klocki pod budę :)

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 20:32
autor: starwind
ja widziałem w patrolu koleś miał włożone krążki do hokeja :D po dwa na każdą poduszkę i mamy 2" cale up :D

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 20:33
autor: LukMan
Jankes niedawno zestaw do liftu budy wystawiał na sprzedaż zapytaj może jeszcze ma
Z tego co wyczytalem to juz poszly.

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 20:37
autor: starwind
oki bo nie pamiętałem czy poszedł

Re: Body Lift 2-3"

: 2010-11-07, 20:42
autor: LukMan
nie będzie nowych dłuższych tylko będą wstawione dodatkowe klocki pod budę :)
:-) to jutro zamawiam, i zaczynam pryskac wd40.

Trzeba miec jakis specjalny podnosnik, czy wystarcza 2 hi-lifty?? Sory za pytanie ale bede to robic raczej bez dachu nad glowa.. :oops: